MagnusW Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Hei! JEg ahr fått et lite ptoblem og vil gjerne formatere HDDen på min m:robe. Hvordan gjør jeg dette? Siden den kommer opp som en ekstern harddisk i explorer, kan jeg bare høyreklikke og formatere derfra? EDIT: funket ikke å formatere i explorer. Endret 31. desember 2005 av MagnusW Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Tror ikke du burde gjøre det. Det ligger systemfiler inne i systemfil mappene og endres disse nekter m:robe mest sannsynlig å synkronisere seg mere. Du må nok bruke det rotete m:trip programmet fra Olympus til å gjøre dette med. Og hvis du ikke finner ut hvordan du formaterer spilleren der, kan du enkelt nok bare ta den med deg til en kompis å innstalere m:trip der. Så fikser spilleren og programmet resten Det du gjør er at du merker ut alle sangene dine, og så fjerner du dem. Vet at programmet er forferdelig bakvendt.. Hadde selv m:robe.. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) hmm.. skjønte ikke så mye av det. Husker du hvordan man formaterer? EDIT: fikk det til nå MagnusW Endret 31. desember 2005 av MagnusW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå