just-_-me Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 heisan nå er det andre gangen jeg bestiller fra elfa, og i dag (2 dager etter bestilling, får jeg en merkelig lapp: BILDE (NB! bildet kan være litt stort...) Skal jeg bare "ignorere" den lappen der? står jo ikke noe om at den har blitt forsøkt levert eller noe... Sist gang jeg bestilte fikk jeg ikke noe lapp, bare pakka rett hjem i postkassa. (og regningen lå inni pakka) Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Den tar du med deg på posten og betaler oppkrav, du fikk tydeligvis ikke regning med i pakken denne gang.. Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Den tar du med deg på posten og betaler oppkrav, du fikk tydeligvis ikke regning med i pakken denne gang.. 5362196[/snapback] så pakka kommer hjem? det blir som forige gang, bare at regningen kom før pakka? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Nei, du betaler for pakken på posten og får den der.. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Nei, du går ned på nærmeste/ ditt lokale postkontor med lappen og henter den, men du må ha med lit penger( like mye som det kostet pluss 50 kr) Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) aha... ""løpe og hente..."" Endret 31. desember 2005 av just-_-me Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 For å si det slik... betaler du med kort hos elfa, får du pakken rett på døra. Da betaler du også bare 25kr i frakt. Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 For å si det slik... betaler du med kort hos elfa, får du pakken rett på døra. Da betaler du også bare 25kr i frakt. 5362294[/snapback] prøvde på det, men den ville ikke godta kortet mitt.... Lenke til kommentar
gxi Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg har merket at i blandt fungerer ikke kortbetalingssystemet til ELFA. Helt normalt at den ikke godtar kort i blandt altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå