Inaktiv bruker 2 Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Tittelen sier det meste. Plextor PX-712SA Har veldig lyst på å bli kvitt den ene IDE kabelen fordi jeg skal kjøre neste system uten floppydisk. Har hørt denne er veldig stillegående? Er det noen argumenter for å ikke bruke de 300kr ekstra på å slippe den IDE kabelen og minske støyen? Noen andre pluss eller minus sider ved denne? ASUS SLI Premium og alle andre highend hovedkort støtter vel S-ATA DVD-brenner? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Ville ha gått for 716SA vis du skal ha ny brenner. Den støtter også dual layer noe ikke 712 gjør, men koster noen kroner ekstra. Har selv 716SA og er kjempefornøyd med den. ASUS SLI Premium har nforce brikkesett og vet en del har hatt problemer med sata drev på dem. Men dette finner du info om hos Plextor og din hovedkort produsent. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Er redd den ble litt for dyr... Hva er da den beste DVD-brenneren man får rundt 400-500kr? Trenger ikke betale masse for å få økt skrivehastigheten bittelitt, men vil gjerne ha en som støtter de fleste standarder. Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Benq1640. Hvorfor? Se diverse andre svar jeg har gitt i andre (nesten) identiske poster. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Takk for hjelpen, er overbevist Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hva med BenQ DW1655 fra NetShop? Denne har støtte for LightScribe også. Hvis du først skal kjøpe en ny DVD-brenner så ville jeg ha valgt en med denne funksjonen, synes denne funksjonen er genial. Liten demo av LightScribe her: PCWorld Etterhvert kommer det LightScribe-media i flere farger: Lenke til kommentar
mg_martin Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 selv synes jeg at NEC ND-3550 gir deg vanvittig mye for pengene| Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 selv synes jeg at NEC ND-3550 gir deg vanvittig mye for pengene| 5366811[/snapback] Helt grei brenner, men BenQ DW1640 gir deg ganske mye mer. gammalost har vel testet ut den nye DW1655 i en annen tråd her. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Veldig OT: fikk en nec dvd brenner med dual layer i julegave.. Hva er egentlig dual layer?- sånn at man kan skrive på begge sidene av en plate? er det da laser både oppe og nede?? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Tror det bare skrives på undersiden, men er 2 lag inni plata som skrives oppå hverandre. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hva er egentlig dual layerDu finner mer om DualLayer her:http://www.burnworld.com/howto/articles/in...-dual-layer.htm http://www.dvdrw.com/press/duallayer.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå