Inaktiv bruker 2 Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Hei Hva er det beste kabinettet jeg får til dette formålet? Har sett litt på Lian Li sine SCAND versjoner og Antecs P180, samt CM Stacker og mange andre, men blir ikke klok. Hvis jeg trenger et lydløst kabinett med 120mm vifter foran og bak som ser veldig eksklusivt og pent ut med gode løsninger og bra plass. Hva sier dere da og hvorfor? Helst så billig som mulig med disse kriteriene og gjerne fra Microplex.no eller Netshop.no. Sidevindu i kabinettet er et fint pluss Lenke til kommentar
.Xavier. Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 CM Stcker er et eldig stort kabinet med masse plass men er ikke sikker hvor støynivået ligger på det...... Lenke til kommentar
zeLL91 Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Har Lian Li PC7BSCANDWIN nå med 1 Lenke til kommentar
zeLL91 Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Har Lian Li PC7BSCANDWIN nå med 1 x 120mm vifte i front og 1 x 120 mm vifte bak. Kjøler veldig bra, CPU'n går ikke over 40c nå og harddisk ligger alltid under 30c. Samtidig som det ser kult ut med sidevinduet som er på plass... Dette er noe jeg vil anbefale på det høyeste, du blir ikke misfornøyd Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Ja det var orginalt det kabinettet jeg hadde tenkt på... Tror jeg går for det hvis ingen kommer med noen andre forslag. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Thermaltake er verdt å ta en titt på... Soprano Tsunami dream Armor Kandalf Tai chi Alle de bortsett fra tai chi finnes svart... Edit: Gode kjøle muligheter og et pent utseende, Thermaltake har mange smarte løsninger i sine kabinetter, har selv det først (Soprano) og er knall fornøyd... Thermaltake har god kvalitet.. Endret 31. desember 2005 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Lian li 6277 watercooling case er stille, i alle fall etter mine standarer! Ha et godt nytt år! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Thermaltake er verdt å ta en titt på... Soprano Tsunami dream Armor Kandalf Tai chi Alle de bortsett fra tai chi finnes svart... Edit: Gode kjøle muligheter og et pent utseende, Thermaltake har mange smarte løsninger i sine kabinetter, har selv det først (Soprano) og er knall fornøyd... Thermaltake har god kvalitet.. 5363300[/snapback] 1000 kr, ikke over det dobbelte EDIT: Selv så har jeg det kabinettet her: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PC7ascand&mcat=c134 Brukbart det også Endret 31. desember 2005 av sablabra Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Lian Li PC6070ASCAND Tror det blir dette. Må vel bare bli stille med dette kabinettet, ASUS SLI Premium, Ninja Schyte kjøler, VF700 5v på skjermkortet og Hiper/MIST psu? Noen som vet hvordan det er med harddiskvibrasjoner i dette kabinettet? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Lian Li PC6070ASCAND Tror det blir dette. Må vel bare bli stille med dette kabinettet, ASUS SLI Premium, Ninja Schyte kjøler, VF700 5v på skjermkortet og Hiper/MIST psu? Noen som vet hvordan det er med harddiskvibrasjoner i dette kabinettet? 5364046[/snapback] Det er ingen vibrasjonsdemping, så jeg tipper det blir en del bråk fra hardisken. Blir i hvert fall det ifra mitt pc7ascand... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 http://www.aerocool.us/p-case/masstige/masstige.htm Kjøpte dette nettopp, syns det er fint jeg og noen smarte løsninger også har det Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Pent, eksklusivt, hmm må være lian li det Har et cm stacker sjøl. Det er faktisk ganske fint hvis du lyser opp kabinettet med blåe leds. ser utrolig fint ut. (Snakker ikke om j@ll@ modding nå) OT innlegg 200! Endret 1. januar 2006 av Lolliken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå