Xell Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 er denne mer effektiv enn de gamle mattene? Er det fleece som i klesplagg (syntetisk plast stoff)... hvis det er det, er det virkelig noen som tørr å stappe detta inni PC-en??!!??!! Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Hehe, jeg tviler egentlig på at de stoffene der fungerer sikkelig bra i tillegg til at de er veldig dyre :razz: tror nok jeg bør være ganske forsiktig, men det ska bli moro å prøve :smile: Lenke til kommentar
auduuun Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Tomme melkekartonger neste... Lenke til kommentar
Stormrider Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Har bestillt magic fleece mattene, kommer vel i morgen eller i over morgen, kan gi tilbake melding om dem etter de er montert,,, da maskinen min støyer noe.. Lenke til kommentar
helbakke Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 De mattene er ikke vert ei krone. Jeg har testa den billigste og det funker ikke noe serlig. Jeg kan ikke høre noe serlig forskjell og towere blir veldig mye tyngre, stygge er dem og. Bruk penga på noe annet!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå