pessimisten Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (er ikke god på masse koding osv) kan noen hjelpe meg p klokke min amd althon (64) 3200+ eller lage en "guide for noobs" til meg? takker på forhånd Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Det er slett ikke nødvendig med noen "koding". Jeg foreslår heller at du bruker litt tid i trådene under overklokking av CPU. Der vil du garantert finne mye matnyttig! Og bare så det er sagt; Det finnes ingen snarveier til et godt resultat. Les alt du kommer over av slike ting, og lær deg det du kan om BIOS for ditt hovedkort. Skal du i det hele tatt få noe hjelp, så er minimumskravet alle specs om maskinen din! Det hjelper lite med å nevne bare AMD Athlon 64. "Welcome to the world"! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 ikke bli for hekta nå da Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) ikke bli for hekta nå da 5361572[/snapback] det har e hørt før så d skal nok ikke Skrue: nVidia 6600gt 3 gb ram hk:Gigabyte k8 triton hva ellers? ManagHead: kikka gjennom guiden, men ble bare forvirra :S Grunn: jeg har ikke peilling på hvordan jeg kommer inn på bios og hvordan å bruke d ville d være bedre for meg å bare glemme d? Endret 31. desember 2005 av dudee Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 finnes det noen programmer som gjør at du kan klokke cpu uten å måtte trixe mye inne i BIOS? Kan noen forklare fremgangsmetoden for klokking, sånn ganske simpelt? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Enjoy! 5361500[/snapback] Trykk på denne linken så finner du fremgangsmåte. For å stille opp htt (altså klokke) så kan du bruke clokgen, men du må i bios å gjøre de fleste nødvendige innstillingene. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Enjoy! 5361500[/snapback] Trykk på denne linken så finner du fremgangsmåte. For å stille opp htt (altså klokke) så kan du bruke clokgen, men du må i bios å gjøre de fleste nødvendige innstillingene. 5394839[/snapback] ok, takk Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) i guiden står det noe om HTT og HTT mutlipler eller no og at den skal ikke over 1000 mhz...hva vil det si? EDIT: bare glemm det blir for forvirrende Endret 6. januar 2006 av dudee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå