minimum payne Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Har akkurat innstallert mbm5 og på den ene volten er det allt for lavt jo? Er det bare meg eller? hk er et epox 8k3a+. takk for alle svar. [ Denne Melding var redigert av: minimum payne på 2002-09-07 20:31 ] Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Gå inn i bios og sjekk. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 7. september 2002 Forfatter Del Skrevet 7. september 2002 så 3,3 skal være 3,3? hva er det 3,3 forer for noe? ram? for det er jo forskjell på ddr og sd og jeg bare lurte på om det er derfor? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Vel, jeg siterer noe en fyr skrev til meg i mail: "Det einaste eg har merka etter eg bytta fra a7m266 til 8k3a+ er at både temperatur og volt avmålingar på hovedkortet er heilt tulle rusk. Ligg LAANGT unna standarden. Etter 2-3 timar med Morrowind ligg eg på kab.temp 26 grader og cpu temp 32." Han hadde også lest at EPoX 8K3A+ krevde mye av strømforsyninga, men mine 350W skulle i alle fall holde. Her er forøvrig et screenshot av spenningene på min maskin; Tror ikke dette er så unormalt.. Så lenge maskinen er stabil, så gjør det vel ikke noe? Hvordan volt har dere andre forumlesere da? PS. Kjører AMD T-bird 1400@1700, Alpha Pal 8045.. (og selvsagt EPoX 8K3A+ akkurat som minimum payne) _________________ Noen som har erfaring med knust CPU-core? [ Denne Melding var redigert av: havegg på 2002-09-07 20:53 ] Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 7. september 2002 Forfatter Del Skrevet 7. september 2002 hmm tror jeg skal prøve litt overklokking i kveld Lenke til kommentar
jevel Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Hvis de verdiene stemte, så ville nok maskina di være klin umulig å bruke til noe som helst. Det er nok heller et spørsmål om at MBM klarer å lese verdiene riktig fra måleren i hovedkortet... -KJ Lenke til kommentar
vegge Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Så vidt jeg husker så er verdiene like når jeg sjekker i bios. Enten er det helt normale verdier, ellers så måler hovedkortet feil. Jeg tror forøvrig det er helt normalt. Hadde noe av det samme på en gammelt MSI-kort. Lenke til kommentar
The Red Devil Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 MBM5 viser det samme hos meg, men bios viser rett verdier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå