rvenes Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hallo. I dag er det den store dagen! Eg tenkte eg skulle prøve og ta bilder av rakettene i år, i stade for og skyte opp sjølv. Trenger tips til instillinger på kamera mitt. Kamera mitt er eit Nikon 8800. Eg har eit ganske ok stativ til det også trur eg (manfrotto eit eller anna) Kamera har jo sånn show fuksjon, men lurer på om eg skal stole på det. Kva blender / lukketid bruker dere på raketter? Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Her kan du finne noen tips for fotografering av fyrverkeri. http://www.calphoto.com/firework.htm Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Yes, leste den no... Kva med ISO greia? 50? 100? 200? 400? lurer på om kamera har 800 også... ved 50 blir det vel minst støy? før prøve ut litt og sjå i kveld. om det ikkje går får eg vente til neste år. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Lav iso funker nok best; 200 og nedover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå