Mathiasman Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Sier ikke emnetittel ganske mye? Jeg har ikke på sikkerhetsmodus, og så har jeg en annen konto. Har man det skal ikke administrator-brukeren komme opp ifølge Windows. Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Har man det skal ikke administrator-brukeren komme opp ifølge Windows. 5361019[/snapback] Hva mener du? at den skal komme opp når du ikke har på safemode? For at dette skal skje kan du laste ned MS tweak.. men er det dette du mener? Lenke til kommentar
schjell Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Du kan forsøke en endring i registeret for å få til dette. Registerendringer er på egen risiko. Følg instruksjonen i denne linken for å få det til: Endre hvilke brukerkontoer som vises på velkomstskjermen i Windows XP Se om det ligger en registerverdi på navnet administrator før du gjør noe da dette kanskje kan forklare at du får opp administrator uansett hvor mange andre kontoer du har og du ikke er i sikkermodus. Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Tror jeg har løst det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå