Frijazz Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Noe må jeg har gjort, for plutselig har den brukerpåloggingen dukket opp når jeg starter XP. Den har aldri vært der før, og jeg vil gjerne ha den vekk slik at XP starter rett opp med skrivebordet uten at jeg trenger å logge meg på. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Har du noen profiler med passord kommer det opp, og det kommer opp om du har flere kontoer. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Du kan evt gå på START => Kjør => Control userpasswords2 Der fjerner du haka ved "brukere må angi brukernavn og passord for å bruke maskinen" Tror det skal funke Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Når du oppgraderer til SP2 opprettes det en ny brukerkonto (husker ikke navnet (net eller noe)). Slett den slik at du sitter igjen med kun den opprinnelige og gjeste kontoen. Kan det være det. Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Gå til Kontrol Panel -> Brukere, så sletter du den som hetet asp.net eller noe slikt. Da da kommer du direkte inn i windows når du starter maskinen. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Du kan evt gå på START => Kjør => Control userpasswords2 Der fjerner du haka ved "brukere må angi brukernavn og passord for å bruke maskinen" Tror det skal funke 5361074[/snapback] Dette virket, takk for hjelpen! Og det er notert ned til neste gang det skulle skje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå