Badjoo Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg holder på å ordne på dette kabinettet: er ikke helt ferdig enda, har en masse greier å ordne enda, sånn som Aqua-tube å dvs! kan poste fler bilder når jeg er ferdig! Den antenna på siden er til Tv-kortet! så Ja den har en betydning! Lenke til kommentar
zeLL91 Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg holder på å ordne på dette kabinettet: er ikke helt ferdig enda, har en masse greier å ordne enda, sånn som Aqua-tube å dvs! kan poste fler bilder når jeg er ferdig! Den antenna på siden er til Tv-kortet! så Ja den har en betydning! 5412963[/snapback] Nice Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg holder på å ordne på dette kabinettet: er ikke helt ferdig enda, har en masse greier å ordne enda, sånn som Aqua-tube å dvs! kan poste fler bilder når jeg er ferdig! Den antenna på siden er til Tv-kortet! så Ja den har en betydning! 5412963[/snapback] Større og flere bilder? Lenke til kommentar
Badjoo Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Her er et til, er ikke kommet lengre.. OG det er ikke deksel i der diskett stasjon skal være fordi jeg mangler hele disket stasjon braketten! har post om noen har en slik brakette under "kabinetter" men får ingen svar =( Kommer fler av innside å utside når alt er ferdig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå