zeLL91 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Tenkte siden det var så mange Lian Li eiere her på forumet så kan de poste et bilde av sitt Lian Li kabinett hvis det var stylet med masse lys eller var moddet Bildet av mitt kommer senere idag Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Som vi har tatt opp før er det blitt veldig mange samletråder på dette forumet, jeg synes definitivt denne tråden her er unødvendig. Lag heller en tråd for alle kabinetter, eller folk kan poste sine mods i selve kategorien Lenke til kommentar
zeLL91 Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Lian Li PC7BSCANDWIN Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hva var gjort med det kabinettet da..? =S Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hva var gjort med det kabinettet da..? =S 5366663[/snapback] Ser du ikke alle de custom fettmerkene da? Lenke til kommentar
Badjoo Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Jeg har gjort en del, kan legge opp bilder etterpå, må finne en plass å uploade de! godt nytt år forresten Endret 1. januar 2006 av Badjoo Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Er dette en tråd for bare lian li? Eller er det som Zevs_ foreslår? Enig med Zevs_ iallefall... Edit: Skrivefeil.. Endret 1. januar 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 zeLL: meget pent eneste er at det er jo helt standar, hvor er modden! men grattis med et fint kabinet i hvertfall da Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Allow me; Lian Lis fineste kabbiser skal styles minst mulig, bittelitt grann modding er lov, men ikke mye, med mindre det er en hel remake av greia. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Allow me; Lian Lis fineste kabbiser skal styles minst mulig, bittelitt grann modding er lov, men ikke mye, med mindre det er en hel remake av greia. 5385349[/snapback] Enig, Lian li skal ikke ha masse katoder i flere lys, og neonvifter i alle farger.. Og Etche på plexi (Om det er det på kabinettet) Lian li skal være stilrent..! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Stilrent, enig på den. Men det går fint ann å modde et kabinett og alikevel holde den stilen! Men som du sier, ikke katoder i alle regnbuens farger osv.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Regnbuer er aldri fint inni et kabinett, syns jeg! Fint kabinett zeLL Bare lurte på hvor modden var jeg og;p Som jeg har sagt før, så er det bedre med en samletråd for alle mods, ikke en for hvert merke. Spm: Går det ann, å flytte over innlegg fra en annen tråd til denne f.eks? OG kalle denne Et eller anna: Post din mod her! elns. Forslag fra meg. Øyvind Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Regnbue er aldri fint, men mange kabinetter som ser ut som en regnbue.. Raidmax feks.. Men nå har jo jeg laget en tråd for alle mods da.. Det store casemodgaleriet.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Regnbue er aldri fint, men mange kabinetter som ser ut som en regnbue..Raidmax feks.. Men nå har jo jeg laget en tråd for alle mods da.. Det store casemodgaleriet.. 5406954[/snapback] Åjapp, beklager. Hadde glemt det=) Raidmax ja.. har jeg.. har blåe katoder og blå vifter, kobla ut det røde lyset foran, var mer orange enn rødt. Så det er egentlig ganske så bra med farger og sånt, bare plasten foran.... Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Regnbue er aldri fint, men mange kabinetter som ser ut som en regnbue..Raidmax feks.. Men nå har jo jeg laget en tråd for alle mods da.. Det store casemodgaleriet.. 5406954[/snapback] Åjapp, beklager. Hadde glemt det=) Raidmax ja.. har jeg.. har blåe katoder og blå vifter, kobla ut det røde lyset foran, var mer orange enn rødt. Så det er egentlig ganske så bra med farger og sånt, bare plasten foran.... 5406979[/snapback] Du har iallefall gjort noe med det da.. Mange kabinetter med vifter i 7 forskjellige farger.. Folk "pynter" jo kabinettete sine med en led vifte i rød, en katode i blå en annen i grønnt, og masse forskjellige lys, ikke pent..! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Mr_Razer: Jupp det er sant Skal snart bytte den ut nå så... Ja det er grusomt syns jeg! Det kan gå med to farger; grønn og blå, til nød, men 3 og 4 funker ikke! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Pen mod, Ganske bra rydda og Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Nice, vorderte den viftestyringa selv.. Grill på psuvifta og greier jo.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå