Lazynes Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 hei har et speedtouch 510 modem og lånte meg eg medion(coop sak) router. men når jeg kobler til routeren så kommer jeg ikke på nett. dette er via nettverkskabel. hva er galt modem instillinger,instillinger på router eller på datan ? Lazynes Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Du har vel vært i router og stilt inn i følge bruksanvisning. Jeg mottar IP fra leverandør som jeg må legge inn i routeren og etter på hake av i nettverk oppsettet for at pcene skal motta IP automatisk fra router. Vart dette for vanskeligt kanskje.hhmmmm. si fra hvis Lenke til kommentar
Patz Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Skriv cmd i kjør, og skriv ipconfig /all i vinduet du da får opp. Post resultatet her. Lenke til kommentar
Lazynes Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Host Name . . . . . . . . . . . . : CDFF Primary Dns Suffix . . . . . . . : Node Type . . . . . . . . . . . . : Mixed IP Routing Enabled. . . . . . . . : No WINS Proxy Enabled. . . . . . . . : No Ethernet adapter Local Area Connection 5: Connection-specific DNS Suffix . : Description . . . . . . . . . . . : NVIDIA nForce Networking Controller Physical Address. . . . . . . . . : 00-11-D8-9B-49-19 Dhcp Enabled. . . . . . . . . . . : Yes Autoconfiguration Enabled . . . . : Yes Autoconfiguration IP Address. . . : 169.254.163.182 Subnet Mask . . . . . . . . . . . : 255.255.0.0 Default Gateway . . . . . . . . . : har ikke vert i router. står kun om trådløst i maualen, får vel heller skaffe noe annet en dette prix greiene. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Neppe noe feil med routeren, du får ikke IP fra den. Prøv og resett den til fabrikkinnstillinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå