Gå til innhold

Fine steder å reise der folk forstår engelsk?

CFD

Anbefalte innlegg

Hvor kan man reise hvis man vil ha seg en fin opplevelse på denne årstiden? Var like før jeg reiste over til New york for å oppleve juletiden der ,men det er litt sent nå. Så hvor kan jeg få en fin opplevelse? Det bør ikke koste så alt for mye siden jeg prøver å spare penger om dagen ,men man er bare ung en gang og jeg har rundt 20lapper på bok og får 10lapper til i januar. (bør mao ikke koste mer enn 20lapper)

Jeg kan kun Engelsk og ingen andre språk som spansk,fransk,tysk. Men jeg kan bestille øl ,men man kommer ikke langt i verden ved å kun kunne bestille øl.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært i UK flere ganger og hadde tenkt meg et annet sted. Selvom England definitvt har mange fine utesteder så vil jeg et annet sted. Tar meg nok turen til Manchester en gang ,men ikke på denne årstiden..

Kan legge til at det helst skal være litt varmt.. Var i mexico noen dager i november og det var et veldig fint sted ,men desverre var vanskelig å komme i kontakt med folk pga språket.

Lenke til kommentar

Puerto rico er tingen. Karibisk øy med herlig latinsk kultur som er ganske amerikanisert og der folk er utrolig hyggelige. Varm klima, god shopping muligheter, deilige strender og kvinner. Det snakkes mye engelsk der siden det er en uavhengig stat eller ka det nå er.

Edit:

Puerto Rico is a self-governing commonwealth in association with the United States. The chief of state is the President of the United States of America.
Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Om du vil bade, kan Kypros være en god ide. Badetemperaturen i vannet i denne delen av middelhavet er fantastisk. Videre kan jeg nevne at jeg ikke møtte et menneske som ikke kunne engelsk. Det eneste negative er at lokalinspirert mat ikke er en høydare (noe den heller ikke er i england? :p), og at prisen er på et litt.. Norsk nivå. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...