christian1986 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Jeg har fått bekreftet innstalasjonsdato den 5. januar, men enda er ikke ruteren sendt. Er dette normalt, eller noe jeg bør undersøke? Endret 2. januar 2006 av christian1986 Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg ville sendt en mail straks. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 NOrmalt... De er ganske køddete på det.. Fikk min 2 dager etter installasjon. Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) De glemte å sende med splitter til meg men fikk den 2 dager etterpå Endret 1. januar 2006 av t0ffemannen Lenke til kommentar
vpaulsen Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Ruter pleier å komme samme dag som montør kommer. Ble levert med hjem-på-døren hos meg og andre jeg kjenner. Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Nå spiller det ingen rolle lengre, fikk mail med pakkesporing i morges. Men, fikk også en mail 1 time senere med kanselering av ordre ! Har da ventet siden 28. november for å få kanselering 3 dager før instalasjon! Etter 1 time i telefonen kom de fram til at det mest sansynlig var en feil, begått av nextgentel, som hadde ført til dette. Men, nå skal vist nok ny dato komme. På mitt spørsmål om jeg kunne forvente at den ble lagt inn før påske fikk jeg til svar: "Litt før påske skal vi nok klare det!" Tanken min var nå å ta det opp med noen som sitter litt over disse UBRUKELIG kundeservice folkene, men finner ingen mailadresser. Er det noe som har mail/telefonnummer til folk høyere oppe hadde det vært flott om dere sendte det i en PM til meg(eller poster det her)! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Nå spiller det ingen rolle lengre, fikk mail med pakkesporing i morges. Men, fikk også en mail 1 time senere med kanselering av ordre ! Har da ventet siden 28. november for å få kanselering 3 dager før instalasjon!Etter 1 time i telefonen kom de fram til at det mest sansynlig var en feil, begått av nextgentel, som hadde ført til dette. Men, nå skal vist nok ny dato komme. På mitt spørsmål om jeg kunne forvente at den ble lagt inn før påske fikk jeg til svar: "Litt før påske skal vi nok klare det!" Tanken min var nå å ta det opp med noen som sitter litt over disse UBRUKELIG kundeservice folkene, men finner ingen mailadresser. Er det noe som har mail/telefonnummer til folk høyere oppe hadde det vært flott om dere sendte det i en PM til meg(eller poster det her)! 5371796[/snapback] Synnes du får en helt utmerket service jeg fra nextgentel sin side, du kan da virkelig ikke forvente deg noe bedre fra norges verste kundeservice. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Dessuten er det vanlig at de gir deg en dato for levering, men at denne forskyves med ca en uke både to og flere ganger før linjen endelig blir levert. Det skjedde meg og to andre jeg kjenner. Lenke til kommentar
UltraSuper Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Dessuten er det vanlig at de gir deg en dato for levering, men at denne forskyves med ca en uke både to og flere ganger før linjen endelig blir levert. Det skjedde meg og to andre jeg kjenner. 5381280[/snapback] Skjedde meg også. Ventet i 2 mnd før jeg fikk linje. Kundeservicen suger rett og slett. Og ikke bare det,men ringer du kundeservice så må du betale 13,50kr per minutt. Og du sitter fort en times tid i telefonen....det er for dårlig Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Min dato ble forskjøvet to ganger med 10 dager på en dag(litt komplisert setning)! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå