Guggelibu Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 vel, jeg satt innstillinger som jeg vet har virket på stock kjølinga(1,6v og 300htt), og det virket altså ikke her. . . har satt minnedivider på 120, så minnet skal ikke være et problem Lenke til kommentar
NeVa Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 sorry for å si det men du har en cpu med en grei coldbug.. normal reaksjon at den ikke liker like høye ht innstillinger som ved luft. NeVa Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Overklokk fikk vel tunet coldbuggen på en av FXene sine? Husker ikke i farten hvordan han gjorde det, men det skulle da være mulig å finne ut. Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 vel, får vel bare vente på 170 og håpe på at den ikke har coldbug, da hvor lang levetid er det på ls? det gjør vel ikke noe om jeg bruker den 24/7? skrur egentlig av maskinen om natten vanligvis, siden jeg ikke liker gass som svirrer rundt uten at jeg er der sendingsdatoen på 170 er utsatt til 5. februar eller noe sånt. . . begynte på 18. desember trodde jeg skulle få den før skjermkortet, men ser ikke sånn ut siden det har stått på 1. februar siden ca. 15. desember(XFX GeForce 7800GTX 512MB ). . . Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Vapo er vel beregnet som en 24/7 maskin. Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 forumet svikta, så jeg får skrive det på nytt: takk! da skal jeg bruke den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå