NeVa Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 @ManagHead: jepp samma her å.. =) Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 takker for alle linkene, NeVa! sitter og leser på vr-zone linken nå. . . har ikke noen av de tingene han har! han er jo helt sycko! jeg kommer aldri til å gjøre alt det der! Lenke til kommentar
craven Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Om den klikker og du ikke har kondens, så er det nok coldbug tror jeg. Lenke til kommentar
NeVa Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 er enig at han tar vel av ja.. men på den andre siden så er det jo mye penger som kan gå i dass.. (jeg har ikke isolert så godt) Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 så jeg skal altså ta opp prosessor og gni det ned i alle hullene på sokkelen og rundt(på isolasjonen også? )sokkelen? Ja, det er jo bare å kline på! Noe griseri blir det uansett, men det er vel verdt det........ Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Jeg har heller ikke gjort slik som han på vr-zone. Snodig at det skulle være nødvendig med så my "bare" for en chiller edit: skrev xs istedet for vr-zone. Jeg har gjort det samme som Fugger (tror det var han vertfall). Endret 31. desember 2005 av ManagHead Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 men på den andre linken til neva(broadband ett eller annet) hadde han litt rundt sokkelen også. . . skal jeg også det, tror dere? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 ta opp prosessor og skumgummiakige matter rundt cpu sokkel. første steg er å kline vaselin nedi sokkel, rundt sokkel og overalt der det skal isoleres. så isolerer du meg det andre. bare passe på at hvis det kommer kondens, settr den seg på fettet og ikke på metall som leder strøm Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 jeg tror jeg skal gå og få meg litt søvn, men dere skal bare fortsette å skrive alt jeg måtte burde gjøre, også leser jeg det i morgen natta alle sammen! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Hm. guggelibu, nå bør du snart ha forstått hva dette dreier seg om. Hensikten med hele greia, er at du isolerer / dekker til alle områder som kan tenkes å bli så kalde at det er fare for kondensdannelse. Hvor gammel er du egentlig? Du spør jo mer enn ti vise kan svare. Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 vel, jeg er bare 14, og jeg har skjønt at det er for å isolere de områdene, men jeg liker å være veldig sikker før jeg gjør noe Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Ok, da forstår jeg. Er du ikke eldre enn det, så skjønner jeg at spørsmålene står i kø! Måtte bare få det avklart. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 hehe, en fjortenåring med Vapo LS ser man ikke hver dag . har du planer om å kjøre vapo 24/7 eller bare til benching? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Her er guiden jeg tenkte å poste i går, i tilfelle noen skulle ha bruk for den.. Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) vel, siden den ikke bråker så mye som jeg trodde, så skal jeg ha den 24/7. . . den klikker enda inne i windows. . . edit: grunnen til at jeg har råd til å kjøpe LS er at jeg har arvet et seks-sifret beløp Endret 1. januar 2006 av Guggelibu Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 vel, siden den ikke bråker så mye som jeg trodde, så skal jeg ha den 24/7. . . den klikker enda inne i windows. . . edit: grunnen til at jeg har råd til å kjøpe LS er at jeg har arvet et seks-sifret beløp 5368831[/snapback] Hva annet har du gjort nå da? Har du lagt inn fett eller vaselin i sokkel? Siden du har så mye penger så kan du selge LSn billig til meg siden den ikke fungerer hos deg^^ Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) hehe. . . har smurt vaselin ned i sokkelen. . . i starten trodde jeg at den skulle klare å holde seg, men så gikk jeg bort fra maskinen for å hjelpe brodern, og da jeg kom tilbake sto den fast. . . edit: prøver å la OCCT sloss med kulden, men "han" er sjangseløs Endret 1. januar 2006 av Guggelibu Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 For å komme til bunns i problemet ditt, ville jeg forsøkt å kjøre alt med default settings i BIOS. Da bør du i alle fall eliminere problemer med stress i systemet som følge av overklokking! Om maskinen fortsatt streiker / fryser i Windows, så ville jeg vurdert en reinstallasjon, inklusive chipset-drivere etc. Er det fortsatt problemer, så skaff deg ny hardware! Det høres ut som du kan klare det. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Så det er ved en bestemt temp at maskinen skrur seg av? Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) jeg TROR det er når evap er nede på -58. . . jeg satt alt til stock første gang jeg starta maskinen med vapo på. . . occt klarer å holde den i live ihvertfall ligger på -55 er det sånn at vapochill-controllern kan styre hvilke temperaturer den skal ligge på? Endret 1. januar 2006 av Guggelibu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå