LarsLarsLars Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Heisann! jeg tenkte å sette anlegg i min audi a3. Men så fant jeg ikke noe hull fra motor rommet og inn i bilen (for strømledningen). Noen som vet hvor det det går an å trekke ledning på a3? eventuelt noen som har gjort det før og som vet noen triks når det gjelder å trekke strøm og signalkabel? Hilsen Lars Lenke til kommentar
Morel Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Heisann! jeg tenkte å sette anlegg i min audi a3. Men så fant jeg ikke noe hull fra motor rommet og inn i bilen (for strømledningen). Noen som vet hvor det det går an å trekke ledning på a3? eventuelt noen som har gjort det før og som vet noen triks når det gjelder å trekke strøm og signalkabel? Hilsen Lars 5360620[/snapback] Hvor i landet holder du til? Er det på Østlandet så kan jeg nok hjelpe deg. Mvh Pål Lenke til kommentar
LarsLarsLars Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Holder til i nord-trøndelag. Så det tror jeg blir verre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå