CFD Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hvor bør man egentlig dra når man er i oslo? Flere ganger har jeg og bekjente ranglet rundt i sentrum og tatt en pils på alle steder hvor de har ølservering og hatt det ganske greit ,men hvor burde man gå for å få en fin stemning og hyggelig selskap? Ville vært veldig fint med en adresse også Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) TGI Fridays har bra mat og fin stemning - ligger på Karl Johan. Endret 30. desember 2005 av ahpadt Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Trompeten, hvis du liker å synge. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Stine: Jeg reiser mye og har vært i UK flere ganger ,men nå var det ikke det du mente? Er london et utested? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Sleng med noen bra med attenårsgrense og da. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Fint du presiserer det Anette Ville vært fint om folk la meg hvor gammel man må være for å komme inn. Jeg er 20 og kommer inn på endel ,men kjipt med steder som er 22 eller eldre. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Er vel atten år på trompeten. Daniel Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Snakker du om spisesteder, eller superdiskosteder med bare dans og drikking? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Trompeten er karaokested, har ikke vært der selv men vet ikke om jeg ville anbefalt det etter det jeg har hørt av venner som har vært det. Men rundt karl johan er det mange 18års steder med disko. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Er ikke disko jeg er ute etter.. Var innom underdog som ligger ved karl johan engang. Det var absolutt ikke noe for meg , pilsen var billig(49kr) ,men den smakte beskt og vi gikk etter 15minutter. Litt mer hyggelig steder hvor det er mulig å prate uten å skrike så fælt. Kan gjerne være litt vekke fra omgivelsene. Slike steder er hyggelige Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 onkel donald. 52 for øl, skikkelig hipt sted, ligger ved dizzie teateret. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Var nylig på Choice, på Grønland. 29 spenn for halvliteren, musikk fra jukebox, og ikke alt for høyt... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Det meste på grønland er grünerløkka er billig. Men klientellet er kanskje ikke det beste, men man kan ha det ganske artig fordet Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg er på høyde med en halving og har ikke legitimasjon til å komme inn på slike steder... ennå. Jeg vet derfor ikke om så mange steder, men vet dere om noen steder som serverer mjød? Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Du vil ikke ha Disco? Da kan jeg utelukke 112 og Shame som er fjortiss-sted2k.. 18-års grense. Er mange Cafeer som har ølservering og hyggelig selskap. Cafe Håpløs osv.. Men er ikke sikker på hva du er ute etter. Kan jo anbefale Tiger Tiger. Men du vil jo ikke ha Disco. BI-kjelleren er et godt sted med billig pils. Bare trivelige stundenter der. Ligger på Blindern. Eller så er Møllers ( 29,-) ved Sentrum Scene noe å vurdere dersom du vil ha noen hyggelige mennesker å snakke med. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Sjokoladekoppen!11 Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Kan jo anbefale Tiger Tiger. 5360897[/snapback] Å anbefale slum synes jeg er litt merkelig, men skal ikke se bort fra at det heller er meg som har merkelige preferanser. Neon fungerer som typisk utested for de som liker slikt, ellers er Continental et utmerket establissement som tilbyr det meste, med perfeksjon til fingerspissene. Lenke til kommentar
argomara Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Var nylig på Choice, på Grønland. 29 spenn for halvliteren, musikk fra jukebox, og ikke alt for høyt... 5360825[/snapback] Dette er et bra sted, men klientellet kan variere meget... Men å anbefale.... Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Stine: Jeg reiser mye og har vært i UK flere ganger ,men nå var det ikke det du mente? Er london et utested? 5360690[/snapback] Ifølge fettern til kjæresten til broren til naboen, så er London en homsebar som ligger i Oslo sentrum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå