anal_fabet Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg har merket at oppløsningen i windows har innvirkning på oppløsningen i CSSource. Monitoren min (som er crt) klarer 85hz på 1280x1024, fant jeg ut. Men når vsynk er på viser den bare 65 fps... det er gale nok i seg selv, men om jeg forrandrer oppløsningen i windows uten å forrandre noe i spillet får jeg plutselig 75 fps. Så mitt spørsmål blir vel hvordan jeg kan få den enda nermere 85hz og fikse det sånn at windows sin oppløsning/innstillinger ikke tuller med fps/Hz i spillet? Lenke til kommentar
Uncas Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Bruker du refreshforce(reforce) eller refresh override funksjonen i nvidia drivern? Om du har nvidia kort og ikke bruker noen av disse settes ikke hz riktig. Reg: Legger til at du ikke burde spille cs med vertical sync på, det kan gjøre noe med sprayen Endret 31. desember 2005 av Uncas Lenke til kommentar
anal_fabet Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg har gainward 7800gt kort. Jeg bruker ikke noen av de som jeg vet om hvertfall. Bruker siste nvidia driveren, men har ikke slått på den vsynk tingen der. Den står på programstyrt. hmm... spray? som i holde skyte knappen eller logo tingen på T tasten? Lenke til kommentar
Mats J. Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Han mener nokk å holde inn skytetasten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå