LCK Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Er det mulig og bruke lcd skjermen til noe nyttig pa battlefield2? Kanskje noe programvare jeg kan legge inn for a fa informasjon fra spillet pa lcd skjermen? Lenke til kommentar
spyro Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Hva mener du med å bruke lcd skjermen til noe nyttig i bf2? Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 jeg spiller alle spillene mine på lcd skjerm.. har også spilt bf2. Det funker fint hvis det er det du lurer på... Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Hva mener du med å bruke lcd skjermen til noe nyttig i bf2? 5362438[/snapback] Han mener om det er mulig å få noe informasjon fra spillet til å vises på tastaturets lcd-skjerm mens hans spiller bf2. Til trådstarter: Etter å ha googlet litt om emnet har jeg ikke funnet ut noe særlig om muligheten for bf2 info på skjermen, bare vage antydninger om at det kanskje muligens skal gå an med de rette driverne. Lenke til kommentar
LCK Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Hva mener du med å bruke lcd skjermen til noe nyttig i bf2? 5362438[/snapback] Han mener om det er mulig å få noe informasjon fra spillet til å vises på tastaturets lcd-skjerm mens hans spiller bf2. Til trådstarter: Etter å ha googlet litt om emnet har jeg ikke funnet ut noe særlig om muligheten for bf2 info på skjermen, bare vage antydninger om at det kanskje muligens skal gå an med de rette driverne. 5362922[/snapback] Ok, takk for et oppegående svar Lenke til kommentar
vpaulsen Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 sjekk litt på g15forums. Det er nok litt opp til utviklerene av bf2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå