BigJackW Skrevet 30. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2005 Hvor finner jeg Adobe Photoshop CS2 norsk bok? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 30. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Vel, selv om denne sier "photoshop CS", så håper jeg at trådstarter ikke leter etter en spesiell gjennomgang av CS2 sine nye funksjoner. Jeg aner selv ikke forskjellen mellom disse, og for å være ærlig så hadde jeg aldri hørt om CS1, så vi satser på at dette er den ultimate boka, for vår gode venn, Vegard. Og, google - brukte ikke jeg heller da jeg gikk i 8.klasse. Endret 30. desember 2005 av Smallville Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2005 Jo ja, men finnes det ikke en bok med CS2, fex Classroom in a book norsk utgave CS(1) er Photoshop 7.0 CS2 er 9.0 BTW: Jeg bruke google men fant ikke, og jeg går heller ikke 8. klasse Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 30. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2005 Ok, ingen som sa at du gikk i 8ende heller. Men uansett, hva er det du liksom er på utkikk etter i den boka da? Altså, skal du lære deg det grunnleggende, eller er det noe mer spessifikt? Internett sitter jo med en del. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 30. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2005 Jo ja, men finnes det ikke en bok med CS2, fex Classroom in a book norsk utgave CS(1) er Photoshop 7.0 CS2 er 9.0 BTW: Jeg bruke google men fant ikke, og jeg går heller ikke 8. klasse 5360467[/snapback] Adobe Photoshop 7.0, Adobe Photoshop CS, og Adobe Photoshop CS2 er tre forskjellige versjoner. Kjøper du en bok som omhandler Adobe Photoshop CS vil du kunne bruke denne sammen med CS2 i de fleste tilfeller, uten serlige problemer. Er du ute etter å lære om de spesifikke tingene som bare CS2 innehar, så tror jeg nettet er eneste løsningen per i dag, da jeg ikke har sett noen norske bøker som omhandler kun det emnet. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. desember 2005 Ok, da får jeg bare vente til det kommer en norsk bok som omhandler Photoshop CS2. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Ser du spør etter en norsk bok, men her er i alle fall en engelsk en: Adobe Photoshop CS2 Revealed. Foruten den kan du jo sjekke nettet for tutorials og innføringer i programmet. HER er en norsk side som beskriver noe av det som er nytt i CS2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå