Jalle Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Det heiter seg jo at ein på laptopar skal bruka jorda stikkontakter, er dette veldig viktig ? Fekk tak i ein overgang som gjer at eg kan bruka laptopen min i england og, går det an å få kjøpt jorda overgangar også ? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Den må ikke bruke jordet stikkontakt... Søk på jording og personvern.. Lenke til kommentar
xerxes Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Bærbare bør ikke bruke annet enn jorda kontakt.. Adapteren blir slitt etterhvert, plus at det kan skade dataen direkte (ikke bare ved lyn) Lenke til kommentar
Jalle Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 Fekk kjøpt ein sånn overgang til Engelsk stikkontakt på ein elektrikar butikk her i Norge, men den hadde ikkje noko form for jording. Eg antek at det går å få bytt ut denn delen som går frå adaptaren (ledning med støypsel), med ein engelsk ein i butikkar der borte, eller ? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Quote: xerxes skrev (2002-09-08 02:36):Adapteren blir slitt etterhvert, plus at det kan skade dataen direkte (ikke bare ved lyn) Vet du hva du snakker om egentlig? Lenke til kommentar
Dings Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Hva er det dere egentlig diskuterer? Min orginale Toshiba lader har ikke noe jording.. (den har slik stikkontakt som man finner på små lampetter ol.) Mvh. Dings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå