Gå til innhold

Gratis 14-dagerspass til EVE Online

Anbefalte innlegg

Hva vil "mission runner" si?

5523905[/snapback]

Det vil si at du tar missions for en agent, og du vil få Loyality Points (LP) for hvert mission du tar, og så får du diverse offers i fra agenten, og de offerene krever en viss sum LP, og hvis du har tjent opp til f.eks 100k LP, og så får et 80k offer, som da kan være f.eks 8 implanter som gir +3 i Charisma. Og hvis du da tar det offeret som jeg gjorde når jeg fikk det offeret, så vil du gå i fra 100k LP til 20k LP.

Og når jeg fikk det Implant offeret, så solgte jeg alle implantene, siden jeg er en fighter, og en fighter burde ikke ha implanter. Så da tjente jeg meg 360 mill isk på det offeret :D

Men jeg fikk det offeret på en level 4 agent, så det tok meg ikke lange stunden å få det offeret. Men du kan fortsatt ta level 1 / 2 og level 3 missions å få det samme offeret, så lenge du tar missions med agenter i fra samme corp og i fra samme divisjon i corp'et. Det tar bare mye lengere tid å få det offeret med en level 1, 2 og level 3 agent enn det det gjør med en level 4 agent, siden du får ganske lite med LP for hver missions med den level 1 agent. Og med den level 2 agent så får du en del mere LP per mission, og det samme med level 3 missions, altså at du får en god del mere LP per mission med level 3 agenter.

Men det finnes også offers som krever items og tags før du kan ta offeret, og da må du e.v.t få tak i de tingene før du kan ta et offer som krever items eller tags.

Og når du har tatt missions en stund for din første agent som da er en level 1 agent, så har du fått nok god standing for det corp'et du tar missions for at du kan gå videre til level 2 missions, altså level 2 agent, som er litt vanskeligere enn level 1 agent missions.

Og så er det bounty på alle npc'ene du dreper, så du får penger for å drepe dem, og jo høyere level missions du tar jo høyere bounty vil du få på npc'ene.

Og når du har funnet deg en agent for første gang, så har nok den agenten muligens - (Minus) i noe som kalles for Quality. Og jo høyere Quality agenten har, jo bedre vil du få betalt for hvert mission, og du vil få mere LP jo høyere Quality agent du har også. Og det funker slik at når du begynner med en agent som har - i Quality, så tar du missions til du kan ta en agent på samme level, men har høyere Quality. Og velger du den agenten da, så vil det gå litt fortere og komme til neste level agent, og du vill få bedre betalt. Og når du da har tatt en del missions med den agenten med bra Quality, så vill du etterhvert få tilgang på en level 2 agent med - i Quality. Og da kan du velge om du skal fortsette på den level 1 agenten med god Quality til du får så god standing at du kan gå rett over på en level 2 agent med god Quality. Og hvis ikke så kan du gå rett over på level 2 agent med dårlig Quality. Men alt dette er noe som du ser selv hva du vil.

Og ja det må jeg også ta med. Når du får et missions, så er det slik at du har en viss tid å klare hele mission'et på, og den tiden er ikke for kort, den er nesten for lang :!: . Men så får du noe som heter Bonus i hvert mission du tar, og det er slik at du må klare det mission'et før det f.eks har gått 1 time eller 3 timer, det kommer helt ann på hvilket mission du får. Og klarer du missionet innen den tiden for å få den bonusen, så vil du få items eller penger, eller det varierer helt fra hvilken agent du har. Og klarer du ikke mission'et innen den tiden du har fått for å kunne få bunus tingene, så får du ikke den bonusen.

Og til slutt. Når du tar missions, så vil agenten gi deg missions rundt omkring det systemet du er i, så du kan få missions i andre systemer rundt det systemer du har agenten din, sånn at du er klar over det.

Så jeg håper dette sier deg litt om hva "Mission Runner" er hehe

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg Begynte selv med Eve i begynnelsen av januar og syns det er sinnsykt fett :)

Går foreløpig for å få opp learning skillsa først men kunne tenke meg å få litt bedre skip, har en merlin nå.. hva er best å gå for etter det? er Caldari altså..

Hadde også vært kult å hatt norske folk å spille sammen med ;)

Kaller meg Xerian på spillet, bare å slå av en prat eller sende meg en eve-mail for de som vil

Lenke til kommentar

Jeg begynte å spille 27. januar og vurdere sterkt å fortsette etter trial perioden.

Digger WoW, men har ikke tid til å dedikere meg til endgame spilling, da er tidsløsningen på skills genialt. Har en Pc på lesesalen som såvidt kjører det, da er det bare å logge på med jevne mellomrom :thumbup: Og spille når man kommer hjem

Digger økonomisystemet, corpsene, størrelsen, at det bare er en server, kort sagt det meste :dribble:

Var det noen som var med på hw.no corps? :p

BTW SkyMarshall, liker det du lager Keep it up.

Online er jeg Peter Frost (ikke verdens beste nick nei.... :hmm: )

Fikk meg Marlinen min idag, så nå skal jeg kjøre litt mission(herregud mining er kjedelig)

Tror jeg skal gå for en Cormorant etter det.

[edit. leste nøye gjennom alle postene og fikk noen svar]

Endret av IceDale
Lenke til kommentar

da har jeg begynt og spille. har 4 dager igjen av trial dingsen, og skal så absolutt begynne og spille det fast. har fått meg en merlin med to feite rail guns :thumbup:

holder på og trene battlecruiser skillen nå. men den helvettes cruisern koster jo over 20 mill så den kan jeg se jævlig langt etter. men men :)

Lenke til kommentar
da har jeg begynt og spille. har 4 dager igjen av trial dingsen, og skal så absolutt begynne og spille det fast. har fått meg en merlin med to feite rail guns  :thumbup:

holder på og trene battlecruiser skillen nå. men den helvettes cruisern koster jo over 20 mill så den kan jeg se jævlig langt etter. men men  :)

5537746[/snapback]

Hmmm. jeg trener destroyers først, vet ikke om det er noe poeng, men den koster ca 19 mill mindre.

Edit:

Nå har jeg skaffet meg cormoranten (spiller Calderi) :D Den er er kul, men er fattig nå :hmm:

Endret av IceDale
Lenke til kommentar
da har jeg begynt og spille. har 4 dager igjen av trial dingsen, og skal så absolutt begynne og spille det fast. har fått meg en merlin med to feite rail guns  :thumbup:

holder på og trene battlecruiser skillen nå. men den helvettes cruisern koster jo over 20 mill så den kan jeg se jævlig langt etter. men men  :)

5537746[/snapback]

med en 10 dager gammel character så er det ikke noe særlig poeng å trene for Battlecruiser siden du uansett ikke har support skills som tilsier at du kommer til å være særlig god i den. Fokuser heller på å skaffe deg en bra cruiser, de er både billigere og du kommer sannsynligvis til å gjøre det bedre med dem.

For nyere spillere så er det bedre å fokusere på f.eks. Assault Frig (tech 2 frigate) som spesialship enn f.eks. battleships etc, siden de krever mye mindre skills. Det er litt lang treningstid på noen av skillsene (regn med ca. 14 dager) men en AF med t2 small guns og forholdsvis bra support skills kjører forholdsvis lett lvl 3 missions, og du kan ha mye moro med den i pvpsituasjoner også. Anbefaler også alle som har tenkt å spille mer enn en måned eller to å trene learning skills etterhvert også (øker atributesene dine) - det er surt å bruke 5-7 dager på lvl 5, men når du har gjort det kan du trene advanced learning skills og voila så har du 4-5 mer pr atrib. noe som senker tiden på mer tidsintense skills.

Lenke til kommentar

for hel norskt corp søk etter norwegian heaven. greie gutter der.

selv legger mitt corp inn årene denne helga. er nesten 2 år siden jeg startet det. litt trist. miste stasjonen i v2-vc2. blir masse "arbeid" fremover. men det går seg nok til.

i går passerte jeg 26m skillpoints. nå er det stort sett bare lange skills(10dager+) jeg har igjen. det går sakte av flere grunner, en av dem er at jeg er intaki og satset på memory da jeg startet opp. sånn går det når noe av det viktigste man gjør er å sette opp karakteren før man er riktig i gang.

leif på heaven navnet :blush:

Endret av rivaldo
Lenke til kommentar
Skal du ha et par mine lasere får du ikke noen turrets eller noe på det ihvertfal. Så du har liten beskyttelse.

5575673[/snapback]

Jeg vet at man ikke får plass til beskyttelse da..

Men.. Hva er forskjelden på en Produser og et cargoskip?

Det er vel ikke bare forskjell på cargobay størrelsen?

Lenke til kommentar
Takker for den refferansen rivaldo, kjenner jeg deg i fra spillet, og under hvilket nick da??  trist å høre at du skal kutte ditt eget corp etter 2 år da, hva blir planen fremover da??

5547818[/snapback]

jeg er royaldo i spillet. vi fikk nok av politikken til hodeløse småunger. så vi trakk oss ifra huzzah, la ned kva og slo oss sammen med noen gamle medlemmer. likevel sliter vi med at der vi holder til begynner det å bli fult. 0.0 er absolutt ikke tomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...