eXZire Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Mailservern er litt treig virker det som, tok den 30 miinutter å sende mailen min =) Har spilt i 5 dager nå, har begynt å gå litt inn i trading og mining, men er nok fortsatt i high-security systemer, har ennå ikke et bra nok skip til å henge i 0.0 Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Har spelt EVE i over 1,5 år no. (2 år 17. mai, kankande fin dag å begynne å spele eve ) Kallar meg Brighto ingame, så skulle du ha nokre spørsmål er det berre å sende ein eve-mail eller starte ei samtale Til Orresnei som var ute etter eit bra skip å mine i har eg desverre ikkje så mykje å anbefale. Spelar sjølv som Minmatar, og har svært lite erfaring med Gallente sine skip, men eg kan alltids spørje nokre i corpen. Edit: Rota med Gallente og Caldari Endret 4. januar 2006 av Brighto Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Annbefaler orresnei og alle andre som er nye i eve og ta som sagt tutorialen i starten. Denne er ganske nylig blitt oppgradert, og er en veldig god innføring i eve. Videre ville jeg fortsatt med agent mission en stund, dette er en den beste måten å lære seg litt om spillet i begynnelsen. Og også den beste måten å tjene penger. Om noen lurer på noe annet, så bare spørr, enten her eller pm. Jeg svarer gjerne. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 Annbefaler orresnei og alle andre som er nye i eve og ta som sagt tutorialen i starten. Denne er ganske nylig blitt oppgradert, og er en veldig god innføring i eve. Videre ville jeg fortsatt med agent mission en stund, dette er en den beste måten å lære seg litt om spillet i begynnelsen. Og også den beste måten å tjene penger. Om noen lurer på noe annet, så bare spørr, enten her eller pm. Jeg svarer gjerne. 5384121[/snapback] Jeg har faktisk tatt hele introduksjons turtorialen i spillet. Den var meget lærerik indeed. Anbefaler også alle nybegynnere å ta den, og gjøre den helt ferdig. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Frister veldig med eve igjen, spilte en liten måned med noen planetarion fyrer for sikkert over 2år siden eller noe sånt. Det var et kjempe flott og annerledes spill. Husker ikke hvorfor jeg sluttet, tror jeg sluttet med eve og planetarion samtidig, fikk litt hetta av all online spillinga. Så når jeg får internett tilbake skal jeg laste ned eve igjen og prøve meg. Håper jeg treffer noen å "spille" med og få hjelp av. Det blir så mye kjekkere når du har noen å spille med, corp feks. Lenke til kommentar
Noobie Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hehe, husker planetarion, spillte runde 2,3,4 og 5;) EVE er så langt veldig gøy, har vraka 3 cruisere og jobber med battleship=) Skulle ønske man fant seg et decent corp da, men er ikke godt å vite hvem som er bra og hvem som ikke er det Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Da har jeg fått internett igjen, laste ned og forventer og begynne så smått med eve i kvell. Skal ta en titt unnom Eve University eller hva det heter. Kommer sikkert til å trenge hjelp Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hmm, hvordan er eve i forhold til everquest 2? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 OT: Herregud for et dårlig spill. Prøvde i 2003 ell no. Dette sugde hardt. ONT: Men sikkert nyttig for de som vil prøve. Kanskje du vil like det framfor meg Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hvorfor synes du det er dårlig? Bare fordi det ikke er som alle andre mmorpg? Synes det er et het utrolig unikt å genialt spill. Ikke helt min favoritt type spill. Et spill er ikke nødvendigvis dårlig selv om du ikke liker det Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Lasta ned spillet, men får feil når jeg prøver å installere. Prøver å laste det ned på nytt nå, men det har jo stått på i 2-3 timer allerede. Blir sikkert ferdig til i morra ;-) Uansett, noen tips sånn heelt i starten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 tar alltid og prøver noe som er gratis:) lage account og laster ned spillet nå... er det bra så kanskje jeg spiller fast Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Der var den ferdig :-) MEN. Fikk samme feilen nå, hva skjer? "Extract: error writing to file resTextures.stuff" Noen som veit hva dette skyldes? Nå har jeg lasta ned install fila to ganger, og får samme feilen når jeg prøver å installere. Lenke til kommentar
Noobie Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 http://www.eve-online.com/download/ Går utifra at du brukte denne linken til å laste ned? Høres merklig ut dog, aner ikke hva prob kan være:/ Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Jepp, tenkte jeg skulle prøve å laste den ned fra et anna sted den andre gangn jeg prøvde, men fant ikke noen. Får gå på forumet dems senere i dag. Lenke til kommentar
inflamer Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Der var den ferdig :-) MEN. Fikk samme feilen nå, hva skjer? "Extract: error writing to file resTextures.stuff" Noen som veit hva dette skyldes? Nå har jeg lasta ned install fila to ganger, og får samme feilen når jeg prøver å installere. 5429933[/snapback] Kanskje disken du prøver å installere på er full? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 130GB ledig på disken jeg prøver å installere på, og 1 GB ledig på C: Kan prøve å frigjøre litt på C. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) Inne i min 2. dag i 14dagers trialen jeg nå. Det virker som et interessant spill det her altså. Er ustyrlig komplisert å sette seg inn i, men etter den drøye tutorialen så er man sånn nogenlunde med iallefall. Er ikek umulig jeg legger fra meg WoW (som jeg er ustyrlig lei) og fortsetter på det her når prøvetiden er ute gitt. Heter SkyMarshall ingame! Endret 13. januar 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Kanskje jeg få gi det et forsøk i helgen. Er ganske lei SWG trialen Lenke til kommentar
nord Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 (endret) laster det ned nå,har ikke spilt det siden 2002/2003. Håper virkelig at jeg støter på noen av dere, da jeg sist gang sluttet å spille siden det pokkers universet var så tomt og at ingen brukte chatten! Endret 13. januar 2006 av nord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå