vitamin2 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Klart, du kan jo kjøre 3x Qtec da. En til CPU, hk og optiske drev, en til harddisker og en til grafikk 5370832[/snapback] Har jeg misforstått noe her ? Jeg trodde forumet skulle være saklig og ryddig ? Har litt problemer med å ta sånne kommentarer seriøst Ble også litt skuffet over at en moderator virker såpass lite interessert i å se ting fra flere sider Edit: Moderatoren's innlegg er rapportet Endret 2. januar 2006 av vitamin2 Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 vitamin2: Forslaget mitt er helt reellt, det er faktisk også HELT mulig. På den måten kan en benytte 12V-railene på en mer fornuftig måte enn om en bare skulle kjøpt en Qtec-PSU - Selv om dette vil kreve en god del mer plass. Jeg kjører to PSUer i mitt system, en Antec og en OCZ-PSU, begge på 420W, en til system og en til disker. Jeg beklager så meget hvis innlegget mitt støtte deg på noen som helst måte. Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg beklager så meget hvis innlegget mitt støtte deg på noen som helst måte. 5370979[/snapback] Helt i orden. Det var lettere å forstå kommentaren når du forklarer det bedre. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Vel, har sett litt på denne til 445,- Den virker helt ok til mitt bruk. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 ja, men sjekk om du finner tester etc.. Termaltake pleier å være ganske dårlig på støy.. Lenke til kommentar
smy Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 du får en 400W chiftec til 400kr elns på komplett om jeg ikke tar feil vil kjøpe over q-tec så for svar på spørmåle ditt nei Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Eller du kan legge på 200 kroner til å få en Bzerk 500W PSU av bra kvalitet. Ser forresten ut som Komplett slutter å føre Q-tec, de har bare 300W av Q-tec på lista si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå