lucky666 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Har fått et merkelig problem.3DMark 03 feiler hver gang jeg kjører programmet.Feilen oppstår omtrent på samme plass hver gang.3DMark 01 og 05 kan av og til fryse.Har prøvd både med klokket og uklokket skjermkort.Er forresten Sapphire Radeon x850 XT PE.Har ellers overklokket pc,kjørt både prime og occt over 20 timer uten feil,så det er stabilt.PSU er Seasonic S12 600w,så der kan ikke problemet ligge.Har hatt mange cpu før som har vært noe Prime ustabile pga overklokk og har aldri hatt problem.Har også prøvd flere grafikkdrivere uten hell.Kan også spille forskjellige spill i timevis uten problem.Har til og med reinnstallert 03. Noen som skjønner dette her? Lenke til kommentar
Satricom Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Har fått et merkelig problem.3DMark 03 feiler hver gang jeg kjører programmet.Feilen oppstår omtrent på samme plass hver gang.3DMark 01 og 05 kan av og til fryse.Har prøvd både med klokket og uklokket skjermkort.Er forresten Sapphire Radeon x850 XT PE.Har ellers overklokket pc,kjørt både prime og occt over 20 timer uten feil,så det er stabilt.PSU er Seasonic S12 600w,så der kan ikke problemet ligge.Har hatt mange cpu før som har vært noe Prime ustabile pga overklokk og har aldri hatt problem.Har også prøvd flere grafikkdrivere uten hell.Kan også spille forskjellige spill i timevis uten problem.Har til og med reinnstallert 03. Noen som skjønner dette her? 5359948[/snapback] Jeg hadde noe lignende tidligere at jeg primet i et døgn, men så når jeg skulle prøve 3dmark01 etterpå så stoppet det bare opp. Ta og klokk ned cpuen til originalt og prøv da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå