brageo Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hi Vet noen om det er mulig å få utskrift av f.ek siste måneds sms'er som er sendt til min mobil fra et spesiellt nr? Jeg har et Telenor ++ abonemang. Utskrift fra egen mobil er ikke noe godt bevismatriale, da jeg kan endre desse selv brageo Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Kontakt telenor og hør, men tror at en slik henvendelse eventuelt må komme fra politiet eller lignende. Lenke til kommentar
zand Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Skal ikke være noe problem det. Ring dem på 09000 og be om spesifisert utskrift. Om du kan få utskrift av bruk fra et spesifikt nr vet jeg ikke, men spesifisert utskrift inneholder alle bevegelser. Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 På en spesifisert utskrift vil du kun se utgående aktivitet fra ditt mobilnummer. Ikke innkommende. Er ihvertfall slik hos Telenor. Lenke til kommentar
zand Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Du ser både utgående og innkommende hos Telenor. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Flyttes fra åpen diskusjon til operatører og tjenester. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Nå er det vel også forskjell på å få utskrift over sms-aktiviteter, og innholdet i disse? Førstnevnte skal ikke være noe problem, men å få utskrift av innholdet tror jeg blir verre? Lenke til kommentar
zand Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Ja det er sant. Jeg har tenkt på trafikken jeg, ikke innholdet. Dersom trådstarter ønsker utskrift av innhold i meldingene må han nok gå veien om Politiet. Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Du ser både utgående og innkommende hos Telenor. 5368878[/snapback] Vis meg en spesifisert utskrift fra telenor mobil hvor du ser innkommende trafikk. Vil gjerne se den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå