Gå til innhold

lyd i skype og lyd i cs..

Anbefalte innlegg

jeg bruker skype ssammen med en kamerat (bruker ikke Vt eller TS fordi han ikke klarer å innstalere det på sin pc).. men det går ikke ann å justere opp lyden inne i skype.. (eller jeg finner i alle fall ikke ut hvor det er). Problemert er at hvis jeg stiller opp lyden på headsettet, slik at jeg skal kunne høre han, så blir lyden alt for høy inne i cs.. noen som bruke skype her?? eller som har brukt det som vet hvor jeg kan stille lyden sånn at den bli høy inne på skype og lav på cS?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg bruker skype ssammen med en kamerat (bruker ikke Vt eller TS fordi han ikke klarer  å innstalere det på sin pc).. men det går ikke ann å justere opp lyden inne i skype.. (eller jeg finner i alle fall ikke ut hvor det er). Problemert er at hvis jeg stiller opp lyden på headsettet, slik at jeg skal kunne høre han, så blir lyden alt for høy inne i cs.. noen som bruke skype her?? eller som har brukt det som vet hvor jeg kan stille lyden sånn at den bli høy inne på skype og lav på cS?

5359677[/snapback]

Jeg hadde samme problemet, men jeg skrudde opp lyden i headsettet/høytalerne, og bare dempet lyden inne i options på CS. Det funker for meg den dag idag.

Lenke til kommentar
jeg har gjort det.. men det blir fortsatt før høyt inne i cs til at jeg kan høre han.. han har micen sin på fullt.. noen som vet hva jeg kan gjøre?? går det ikke ann å justere opp lyden inne i skype sånn som man kan på VT og TS?

5359742[/snapback]

Nei, tror ikke det... Men jeg har lyden inne i CS nesten helt nede sånn at jeg såvidt kan se at den ikke er på minimum lissom... Man kan jo alltid spille nosound...

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Simma.. isteden for å stille i options.. går du i console og skriver: volume XXX.XXX (jeg har volume 0.4, men dette har jo litt med headsett osv å gjøre også), still det sånn at det passer deg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...