Raijin Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 God aften! Mitt IC7 Max3 funker ikke lenger og jeg er ikke kar om å finne et nytt et i webshoppene. Derfor lurte jeg på hvilket kort jeg kunne bruke som har tilnærmet lik ytelse og funksjonalitet. Takker på forhånd for alle svar! Raijin. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Komplett har vanligvis mange demobrukte socket 478 kort til en billig penge,men det har de desverre ikke nå. Hvis du skal ha et helt nytt kort er Asus P4P800-E Deluxe et bra kort. Det kortet du har er enda bedre,men latterlig dyrt. Mamoz har det inne til 1650 kr. Edit:Hvis du ikke vil bruke så mye penger på et hovedkort fant jeg likevel et demokort hos Komplett. MSI 875P NEO-LSR til 484 kr. Endret 30. desember 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Tusen takk for svar! IC7-g kortet til ABit, er det et godt alternativ også? Er det store forskjeller på det og IC7MAX3? Endret 31. desember 2005 av Raijin Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) IC7-G er også bra,men også det er latterlig overpriset. Forskjellen på IC7-G og MAX3 er vel etter det jeg kan se at MAX3 har den Otes-kjølingen og at det har: 6 channel serial ATA RAID With the Silicon Image 4-port serial ATA RAID controller plus native 2 channel support. Edit:Du har også ASUS P4C800-E Deluxe som er bra,men også det har jo en idiotisk pris. I stedet for å bruke så mye penger på et gammelt socket 478 kort hadde jeg heller kjøpt et socket 939 og ny cpu. Eksempel:ASRock 939Dual-SATA2 og en AMD Athlon 64 3200+ "Venice" vil koste ca 1800-1900 kr. Endret 31. desember 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Jo, jeg vurderte det, meg jeg har 1gb ram som passer best til P4. Så det beste alternativet er å gå for demokortet hos komplett? Er helt enig at det er helt idiotiske priser på disse kortene. De har ikke gått ned på to år, men de som er villige til å betale... Takker for alle tips, og nå kan vi vel snart si godt nyttår også! Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 definitivt Asus p4c800e-dlx demo kort fra komplett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå