Stygge_Pejder Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hei jeg har tenkt til å ha Uvkatoder i kabinette mitt, men jeg har en ThermalTake Golden Orb II cpu-kjøler med led's Vil denne ødelegge uveffekten?(har lite lyst å bytte den ut siden jeg nettopp har kjøpt den ) Bilde av kjøleren: Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Virker ikke sånn. Av det jeg ser på bildet er ikke de LEDene så kraftige at de kommer til å dempe UV-effekten no særlig. Så det går nok greit! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg tror nok ikke det ødeleger effekten, men his det eventuelt gjør det så kan vel du bare klippe av ledsene da Lenke til kommentar
Stygge_Pejder Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg tror nok ikke det ødeleger effekten, men his det eventuelt gjør det så kan vel du bare klippe av ledsene da 5362770[/snapback] Ok, ledsene ligger inni motoren på vifta da, men det går nok greit å få de på en eller annen måte koblet av, visst de i det hele tatt ødelegger effekten da. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg har en lignende vifte bare fra Zalman, der er LEDsa så svake at dem kun lyser på bladene og ikke resten av kabinettet. Ødelegger ingenting hos meg Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Nettopp det jeg fikk inntrykk av! Men UV-katoder er såpass kraftige at de overkjører slike LEDs glatt! Også LazerLEDs tipper jeg.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Ja det er godt mulig glisevask Har selv en salman gpu kjøler, og selve ledsene lyser egentlig bare opp viften. Ikke noe av kabinettet sånn for å bare ha det sagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå