Gå til innhold

Slettet SpyWare, addresselinja til WE virker ikke!

Anbefalte innlegg

Okei, for at dere skal forstå problemet så tar jeg det fra begynnelsen og prøver å få med detaljene.

Jeg oppdaterte mitt abonnement for Norton Anti-virus programmet for noen dager siden, slik at jeg fortsatt kunne få oppdatert virusdefinisjonene o.s.v.

Etter vellykket installasjon, startet jeg fullt søk. Tydligvis hadde det sneket seg inn en del SpyWare i den måneden jeg har vært uten oppdatert Anti-virus program.

Blant annet MySearch, 180search, appswebservice og noen til. Disse programmene er, så vidt jeg har forstått det, slike spionprogrammer eller SpyWare om dere vil.

Disse slettet jeg selvfølgelig, siden noen av dem store sikkerhetsrisikoer.

Men det ser ut til at AppsWebService har noe med søkelinjen til Windows Explorer å gjøre. For når jeg skriver en hvilken som helst adresse i adresselinja nå så kommer det fram en side med feilmelding istedet, underskrevet AppsWebService.

"Error Page Assistant" står det på siden...

Her er en kopi av siden som kom etter at jeg skrev www.hardware.no på adresselinja:

Sorry, we could not find hardware.no

Try again by typing the URL into the address bar above

Or, search the Web below: 

All American Log Splitters Inc.

The Mini Splitter is the worlds #1 selling foot pump log splitter. Splits oak, ash, maple and bricks like butter! Fast simple and safe. Lifetime warranty. Made in the U.S.

www.minisplitter.com

Hardware

Shop eBay for anything and everything - from specialized gifts to custom clothing. It's all on eBay.

www.ebay.com

Kitchen Cabinet Hardware at MyKnobs.com

Quality kitchen and bath knobs, handles and pulls at greatly reduced prices. Offering some of the well known hardware manufacturers like Amerock, Liberty Hardware, Siro Designs and more.

store.yahoo.com

Bosch Power Tools - For Professionals

Find detailed information on a wide selection of Bosch power tools, where to buy and accessories at the new BoschTools.com. Bosch, the innovative power tool supplier. Manufacturer site.

www.boschtools.com

Shop Restoration Hardware Today

Official site. Shop Restoration Hardware for our complete line of skillfully-crafted hardware for your home: Hooks, handles, knobs, register covers and more.

www.restorationhardware.com

SPONSORED LISTINGS

Still Looking? Try one of these related Web Sites:

Tool  Computer Hardware  Network Hardware  Restoration Hardware 

Cabinet Hardware  Hardware Store  Home Hardware  Kitchen Hardware 

Bathroom Hardware  Cabinet Knob Pull  Software  Computer Books 

Desktops  Wireless Internet  Online Chat  Job Search 

Part Time Jobs  Employment Opportunities  Direct Education  College Grants 

Find what you're looking for quickly. Next time, enter your search term in your browser address bar.

Privacy Policy

Copyright © 2005 AppsWebService - All Rights Reserved

Hvilken forbindelse har AppsWebService med addresselinja til Windows Explorer?

Og hva gjør jeg for å få adresselinja brukbar igjen etter at spionprogrammet har blitt slettet?

Noen som har opplevd dette før?

Noen som har løsningen?

Jeg står helt fast. :hmm: Blir så upraktisk å bruke startsiden hver gang jeg skal innpå en ny side... :no:

Bare spør hvis det er informasjon dere mangler! Takknemlig for all hjelp! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...