djheaven Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Hei. Jeg sitter her med en SE k750i,og vedkommende som eier den,har prøvd å oppgradere tlf. Men har fått en feilmld. Feilmld er (Error while executing script) Den kommer opp helt på slutten av oppgraderingen. .. Er det noen som vet hva som er galt? Har prøvd å søke på forume,men er en jungel der. Og finner ikke frem Ny info Når jeg nå restarter tlf,får jeg configuration error,og mld om å kontakte min nettlevrandør,servicesenter. Endret 30. desember 2005 av djheaven Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Hei. Jeg sitter her med en SE k750i,og vedkommende som eier den,har prøvd å oppgradere tlf. Men har fått en feilmld. Feilmld er (Error while executing script) Den kommer opp helt på slutten av oppgraderingen. .. Er det noen som vet hva som er galt? Har prøvd å søke på forume,men er en jungel der. Og finner ikke frem Ny info Når jeg nå restarter tlf,får jeg configuration error,og mld om å kontakte min nettlevrandør,servicesenter. 5359383[/snapback] Du kan lese denne tråden om du gidder... (laaaaang) Selv fikk jeg en feilmelding mot slutten og den mistet norsk språk og driveren til kameraet. Jeg bare leverte den på Norsk Teleservice (den jeg dro til ligger mellom Risløkka og Vollebekk i Oslo) og fikk den igjen etter 30 min - mot litt betaling for å få den på timen selvfølgelig... Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Nå vil jeg prøve å oppgradere En k750i. Er det noen som kan bekrefte at man kan ta FW fra w800 R1AA008 ,og bruke orginalkabelen til k750i? Står at man kan bruke DCU-60 Kabel. regner med det er navne på kabelen som følger med k750I ? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Nå vil jeg prøve å oppgradere En k750i. Er det noen som kan bekrefte at man kan ta FW fra w800 R1AA008 ,og bruke orginalkabelen til k750i? Står at man kan bruke DCU-60 Kabel. regner med det er navne på kabelen som følger med k750I ? 5363319[/snapback] Du kan bruke den kablen til overføring mm, men for å legge W800i-FW på en K750i trenger du en TMS-kabel og creds. Er flere som gjør alt for deg på 15 minutter for en fee på 150-200 kroner, men kan ikke publisere noe om de her. [edit] Du kan lese denne tråden og se om du blir noe klokere av det. Endret 31. desember 2005 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg har fått ordnet alt nå. Og kan bekrefte at det går an å oppgradere til W800 med orginalKabel. Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Tråden er feilpostet og blir av den grunn stengt. Vennligst les følgende tråd angående inndelingen av amobil-forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=481821 Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg