Gå til innhold

Hjelp til oppgradering av FW K750i

djheaven

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg sitter her med en SE k750i,og vedkommende som eier den,har prøvd å oppgradere tlf. Men har fått en feilmld. Feilmld er (Error while executing script) Den kommer opp helt på slutten av oppgraderingen. ..

Er det noen som vet hva som er galt? Har prøvd å søke på forume,men er en jungel der. Og finner ikke frem :)

Ny info :(

Når jeg nå restarter tlf,får jeg configuration error,og mld om å kontakte min nettlevrandør,servicesenter.

Endret av djheaven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg sitter her med en SE k750i,og vedkommende som eier den,har prøvd å oppgradere tlf. Men har fått en feilmld. Feilmld er (Error while executing script) Den kommer opp helt på slutten av oppgraderingen. ..

Er det noen som vet hva som er galt? Har prøvd å søke på forume,men er en jungel der. Og finner ikke frem :)

Ny info :(

Når jeg nå restarter tlf,får jeg configuration error,og mld om å kontakte min nettlevrandør,servicesenter.

5359383[/snapback]

Du kan lese denne tråden om du gidder... (laaaaang)

Selv fikk jeg en feilmelding mot slutten og den mistet norsk språk og driveren til kameraet. Jeg bare leverte den på Norsk Teleservice (den jeg dro til ligger mellom Risløkka og Vollebekk i Oslo) og fikk den igjen etter 30 min - mot litt betaling for å få den på timen selvfølgelig... :p

Lenke til kommentar
Nå vil jeg prøve å oppgradere En k750i. Er det noen som kan bekrefte at man kan ta FW fra w800 R1AA008 ,og bruke orginalkabelen til k750i? Står at man kan bruke DCU-60 Kabel. regner med det er navne på kabelen som følger med k750I ?

5363319[/snapback]

Du kan bruke den kablen til overføring mm, men for å legge W800i-FW på en K750i trenger du en TMS-kabel og creds. Er flere som gjør alt for deg på 15 minutter for en fee på 150-200 kroner, men kan ikke publisere noe om de her.

[edit]

Du kan lese denne tråden og se om du blir noe klokere av det.

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...