qvestus Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Jeg skal kjøpe 4 vifter til mitt Chieftec medium tower, men er ikke sikker på hva jeg skal kjøpe... Derfor lurte jeg på om noen har no' forslag til meg!? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Lydløse 80mm Papst vifter som du får her. Lenke til kommentar
qvestus Skrevet 7. september 2002 Forfatter Del Skrevet 7. september 2002 Fint om noen kunne sette opp et komplett forslag, vifter, kabler etc. Lenke til kommentar
Colin Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Hvis du skal ha kabinettvifter, så er det greit i det kabinettet om du har en foran og en bak. Du kan selvsagt fylle alle fire plassene, men det vil bråke mer. Vifte jeg vil anbefale er Enermax Adujstable (80x80mm)......den er fin.....du får den hos Microplex . PS! Dette er min post nr. 400 på forumet :smile: Pål Redigering: feil på URL-tag [ Denne Melding var redigert av: Colin på 2002-09-07 19:31 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå