terje142 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Vi har tatt opp noen gamle videoklipp fra analogt kamera over på dvd cdeder, de funker helt fint på dvd-spileren i stua men på pcen er det ingen ting på cden. Har prøvd med dvd+r og -r Noen som kan hjelpe meg? Endret 1. januar 2006 av terje142 Lenke til kommentar
terje142 Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 kan noen være så snill å hjelpe meg her eller så går pcen ut av vinduet med dvd-opptaker å cder etter! Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 er du sikkert på at du har dvd cd rom på pcen?? hvis du ikke har det så er det ikke rart at det ikke er noe på cden.. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 kan noen være så snill å hjelpe meg her eller så går pcen ut av vinduet med dvd-opptaker å cder etter! Hmm ... Bumping etter bare ca 1 1/2 time? Når du er så utålmodig er vi nok alt for sent ute til å hjelpe deg. Bær PCen inn igjen, børst av snøen og la den tørke. Sjekk hva du har installert og at du har korrekte codecs til å spille av det videoformatet som ble benyttet på DVDene. Hvordan er platene spilt inn? På stuespilleren? eller på PCen? Er Platene avsluttet (finalized)? Hva slags stuepsiller er det snakk om? Hva slags DVD-spiller har du i PCen? Kan den spille av kjøpte DVD-plater (video)? Lenke til kommentar
terje142 Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 de er spilt inn på stue-dvd spilleren det er noe sony greier med 80gb hdd. Ja jeg har dvd rom, det går å spille de av på dvd spillere( ikke i pcen) jeg har prøvd på 3pcer. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Har du et program på pc'n som faktisk kan spille av vanlige DVD-filmer? F.eks. PowerDVD? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 de er spilt inn på stue-dvd spilleren det er noe sony greier med 80gb hdd.Ja jeg har dvd rom, det går å spille de av på dvd spillere( ikke i pcen) jeg har prøvd på 3pcer. 5363008[/snapback] Har du avsluttet DVD-platene? Det må gjøres for at du skal kunne bruke dem på PCen. Lenke til kommentar
terje142 Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 har powerdvd, begynner å mistenke at pappa ikke har avslutta de? Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 hvis du har et program og du har dvd siller i pcen er det nok stor sannsynlighet for at faren din ikke har avslutta de ja.. Lenke til kommentar
terje142 Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 de var ikke avslutta nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå