Gå til innhold

Beste bærbare på Elkjøp til 10k?

Blib

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe maskin til noen som ikke er så gode med data, og jeg vil ikke kunne være her og hjelpe med alt mulig. Derfor er det bra for henne at hun bare kan ta med maskinen til en butikk og snakke med folk der og levere den inn ved problemer. Så da må det jo bli en maskin fra Elkjøp (eventuelt Expert), men jeg er usikker på hvilken som er greiest av disse. Prislappen er på¨rundt en tusenlapp.

Dell kan kanskje også muligens fungere dersom den hjemmeservice-ordningen deres er god. Noen med noen tips? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dersom du går for en HP-modell fra Elkjøp eller Expert skal de kunne utføre enkel service og all feilsøking på PCen i butikken. Det burde jo være enkelt nok for en ukyndig person å bare levere PCen til personalet ;)

5359033[/snapback]

Jepp, det jeg tenker også.

Og jeg mente ti tusenlapper ja. Den 1300'en tror jeg nok var litt for dårlig i tillegg. Maskinen skal takle f. eks Sims 2 ;)

Lenke til kommentar

Selv om man ikke kan så mye om data, er det ikke noe farlig å handle fra Dell eller andre norske leverandører. Kjøp noe med skikkelig garantiordning, og for 10.000 nok burde man iallfall få en god P-m processor mm. Acer, HP, Dell, Asus osv leverer pcene gjerne ferdig innstallerte med windows XP, og da er det som regel greit og enkel moro med en gang.

Ikke overvurder den fysiske butikkens betydning, da mange av problemene som dukker opp ikke kan ordnes av de ansatte i den.

Lenke til kommentar
Og jeg mente ti tusenlapper ja. Den 1300'en tror jeg nok var litt for dårlig i tillegg. Maskinen skal takle f. eks Sims 2 ;)

5359134[/snapback]

ze2358EA skal takle Sims 2 og lignende spill uten problemer. Jeg sitter selv på en med dårligere specs (Sempron 3300+, Radeon Xpress 200M med delt minne og 640MB tilgjengelig RAM) og spiller Need for Speed Most Wanted.

Dersom denne kjøpes hos Elkjøp eller Expert skal de uten å mukke kunne gjøre all feilsøking og enklere service som f.eks. oppgradere harddisk eller minne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...