Gå til innhold

2. januar tilbud - noen bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det anses som reklame, jeg kan av den enkle grunnen ikke komme med noe tilbud.

Men jeg prøver meg en gang til; Casio Exilim EXS500 til 2499,- på ELKJOP.no må jo sies å være kupp. Hendigere kamera på innsiden i blazeren skal man lete lenge etter.

Endret av coban
Lenke til kommentar
Elkjøp, Elprice, Lefdal og Siba; stort sett de største kjedene har salg fra og med 2e janur. Du har nok fått en avis fra en av disse i posten.

5369245[/snapback]

Joda, men flott om man trekker ut evt godbiter som måtte dukke opp (datarelaterte, brødristere og barbermaskiner teller ikke..så fremt de ikke har LCD-display og USB-porter da :innocent: )

Lenke til kommentar
Elkjøp, Elprice, Lefdal og Siba; stort sett de største kjedene har salg fra og med 2e janur. Du har nok fått en avis fra en av disse i posten.

5369245[/snapback]

Joda, men flott om man trekker ut evt godbiter som måtte dukke opp (datarelaterte, brødristere og barbermaskiner teller ikke..så fremt de ikke har LCD-display og USB-porter da :innocent: )

5369260[/snapback]

Jeg var litt rask på avtrekkeren der.

Lenke til kommentar

De selger en Samsung 32" LCD HDTV til 8.995,-. Det er vel ikke så verst? Begynner å komme ned mot et akseptabelt prisnivå disse HD-klare skjermene nå.

Også en multifunksjonsskriver fra Lexmark til 395,- Dyre blekkpatroner kommer selvsagt i tillegg...

Forresten, skulle likt å visst reklamebudsjettet til Elkjøp. De sender ut reklameblader annenhver uke til alle norges husstander, reklamerer i alle de riksdekkende avisene med store helsider og masse TV-reklame, internett etc. Men det er jo vi kunder som til syvende og sist betaler for de skyhøye reklameutgiftene deres...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...