B4stian Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Starter denne tråden så vi kan diskutere eller komme med tips ang. salget som starter i stort sett alle butikk 2. januar, noen som vet om noen kupp? Lenke til kommentar
coban Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) Det anses som reklame, jeg kan av den enkle grunnen ikke komme med noe tilbud. Men jeg prøver meg en gang til; Casio Exilim EXS500 til 2499,- på ELKJOP.no må jo sies å være kupp. Hendigere kamera på innsiden i blazeren skal man lete lenge etter. Endret 1. januar 2006 av coban Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Elkjøp, Elprice, Lefdal og Siba; stort sett de største kjedene har salg fra og med 2e janur. Du har nok fått en avis fra en av disse i posten. 5369245[/snapback] Joda, men flott om man trekker ut evt godbiter som måtte dukke opp (datarelaterte, brødristere og barbermaskiner teller ikke..så fremt de ikke har LCD-display og USB-porter da ) Lenke til kommentar
coban Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Elkjøp, Elprice, Lefdal og Siba; stort sett de største kjedene har salg fra og med 2e janur. Du har nok fått en avis fra en av disse i posten. 5369245[/snapback] Joda, men flott om man trekker ut evt godbiter som måtte dukke opp (datarelaterte, brødristere og barbermaskiner teller ikke..så fremt de ikke har LCD-display og USB-porter da ) 5369260[/snapback] Jeg var litt rask på avtrekkeren der. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Vet at det er noen gode tilbud... men tenkte vi kunne diskutere det her, men men... Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 De selger en Samsung 32" LCD HDTV til 8.995,-. Det er vel ikke så verst? Begynner å komme ned mot et akseptabelt prisnivå disse HD-klare skjermene nå. Også en multifunksjonsskriver fra Lexmark til 395,- Dyre blekkpatroner kommer selvsagt i tillegg... Forresten, skulle likt å visst reklamebudsjettet til Elkjøp. De sender ut reklameblader annenhver uke til alle norges husstander, reklamerer i alle de riksdekkende avisene med store helsider og masse TV-reklame, internett etc. Men det er jo vi kunder som til syvende og sist betaler for de skyhøye reklameutgiftene deres... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Også en multifunksjonsskriver fra Lexmark til 395,- Dyre blekkpatroner kommer selvsagt i tillegg... kjøpte den til bestemor i julegave :o det følger med 1 patron (riktignok ikke full), men om man kjøper uorginal etterpå er de ikke så dyre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå