Chief_R-W Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hei. Jeg prøver å legge ut denne her så hvis den er katogorert feil så flytt den Har nettop kjøpt digitalt kamera og regner med jeg blir lei av å kjøpe nye batterier når de er tomme så kunne tenkt meg å kjøpt en batterilader og oppladbare batterier. Kameraet bruker 2x AA 1.5v Noen som vet om gode merker og til en hyggelig pris ? Takk for svar på forhånd Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Clas Ohlson har ladderen 32-8506 fra Vanson som ladder 1-4 batterier på 50-65 minutter. Prisen er 298 kr, og jeg synest at den fungérer bra. Et alternativ kan være 36-1222 fra Varta som laddes på 15 minutter. Alt dette og mer finner du på hjemmesiden til Clas Ohlson. Godt nytt år! Lenke til kommentar
Patz Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 På 36-1837 følger det med batterier på 2300 mA, den er på tilbud nå også. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Vil bare si jeg fant noen gode batterier på www.adem.no Adem.no spesialisert seg på batterier til all slags apparater. Fant iallefall en pakke på 8stk 2500mAh + Lader for pris av 300kr+frakt. Annbefales Lenke til kommentar
Patz Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Det der virket veldig bra ja, vurderer å bestille derfra selv nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå