asa16 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg kjøpte meg et helt nytt creative X-Fi Xtreme Music, men det summer og skurrer sånn... Noen som vet hva jeg må gjøre for å få det til slutte? Takker på forhånd. Mvh AsA Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Har du oppdatert driverene? Hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
asa16 Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Har du oppdatert driverene? Hvilket hovedkort har du? 5367456[/snapback] Kjøpte det det for noen dager siden så driverne burde være ganske ferske.. MSI MS 7091 Lenke til kommentar
friskies Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Driverne kan være gamle fordi om du netopp har kjøpt det Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Driverne kan være gamle fordi om du netopp har kjøpt det 5369678[/snapback] Jepp! så derfor går du inn her og laster ned nyeste drivere Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Bare en ting jeg har oppdaget. Satte inn et skjermkort, og det var et elendig bilde på skjermen meed en gang jeg kom inn i windows(i bios funket det fint) Fant ut at kortet sto skjevt i agp sporet, satte det inn riktig, og alt funker nå. Kanskje det samme skjer hos deg? At dårlig kontakt i pci sporet gir forstyrrelser i lyden. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Sjekk også at det ikke er i signalkjeden problemet ligger, f.eks i dårlig lydkabler, forsterker, kabler til høytalere osv. Lenke til kommentar
entonic Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 jeg er en kompis av AsA og den kvelden dette ble postet var jeg oppe hos han for å se på det. vi koblet headsettet hans (koss cs100) direkte på kortet og vi satte kortet i et annet spor. ingenting funka. Lenke til kommentar
asa16 Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Da skal jeg gjøre et siste forsøk med og innstallere de nyeste driverne.... Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Kjøpte et lydkort i går og hadde det samme problemet skrudde aux helt av og da ga summingen seg. Men det skal også nevnes at jeg hadde kjøpt et billig dritt kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå