El Netzor Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) For det første liker jeg produsenten SVEA selv best. King Air Bomb er min favoritt. De kan sprenge postkasser i lufta Ellers digger jeg svære batterier med stoooore smell Hva med deg da? Endret 30. desember 2005 av El Netzor Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 For det første liker jeg produsenten SVEA selv best. King Air Bomb er min favoritt. De kan sprenge postkasser i lufta Ellers digger jeg svære batterier med stoooore smell Hva med deg da? 5358841[/snapback] Jeg liker best de som ikke kan sendes opp før nyttårsaften, og slutter å fungere etter denne dagen. Dessverre så finnes ikke dette, og vi må derfor leve med folk som skyter opp en uke før og etter selve nyttårsaften - noe som igjen er utrolig irriterende. Meg om det! Godt nytt år folkens! Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg liker de lange tynne "bombene" som skyter ut kuler, så kan jeg holde "bomben" i hånden å skyte kulene hvor jeg vil Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Store spektakulære. I nærheten av der vi bor så holder en av de 5(rett meg hvis jeg tar feil) i norge som har sertfikat til å lage fyrverkeri selv. Her snakker vi ikke småsaker. Fyren(eller selskapet hans) pleier å sende opp noe tøffe greier hvert år. Lenke til kommentar
Superior Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Store, kraftige, slike som må opp i en 100-200 meters høyde. Ikke slike bråkete, hylete pinglerakketter eller batterier. Og jeg hater nødraketter. Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Småshit Fjortentegn 5359116[/snapback] Enig. Kan kødde seg med dem uten å risikere liv og lemmer. Lenke til kommentar
reds Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg liker de lange tynne "bombene" som skyter ut kuler, så kan jeg holde "bomben" i hånden å skyte kulene hvor jeg vil 5359042[/snapback] R.I.P. I like the big bangs! Mvh. Marius E Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg skal mixe noe sammen etter nyttår tror jeg =) Du som holder de som skyter ut kuler jeg lover det er ikke til og anbefale.. De kan sprenge i hånda de og da er ikke hånda de godt ute. Fabrikasjons feil er det mangen av! En gang LA jeg en overhyler på bakken og den eksploderte =S Fra da av begynte jeg og legge de på bakken heller! Det er slike som dere som gjør at det blir ekstremt strenge regler i norge på fyrverkeri! Hehe var ikke så veldig sur på deg men på alle de andre galningene også! =) Så ta ansvar! El NetZor Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Driter i fryrverkeri jeg. Kjedelige greier. Eneste fyrverkeriet som jeg syns var interesant er det klippet på Ebaums med den fyrverkeri-fabrikken som exploderte. Endret 30. desember 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Det fins allerede en tråd om dette i OT-baren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå