Gå til innhold

Får Deja Vue hele tiden!

Ksungam

Anbefalte innlegg

Om jeg ikke husker helt feil så er deja Vue en "kortsluttnig" eller en "restart" på hjernen. Så la oss si at du ser noen hopper trampoline, så får denne hjærnen din en "restart" så når den liksom er "ferdig boota" så du fortsatt ser at han hopper så tror du at du har sett det før. Det var noe sånt, muligens litt dårlig forklart fra min side men.

5361983[/snapback]

Får håpe gud kommer med en patch snart da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hatt det en del gang, ganske merkelig. De kommer i forskjellige former:

- Drømme noe, så skjer det prikk lik drømmen dagen etterpå

- Ser noe som skjer, så kanskje en dag eller ei uke etterpå skjer det samme

- Noe skjer, så husker jeg små brøkdeler av det for ei tid tilbake

- Drømmer det samme konstant, selv om dette ikker er Deja Vü

7575469[/snapback]

dette er ikke deja vu, ved deja vu så skjer det faktisk ikke to ganger, det bare føles slik

Lenke til kommentar

Jeg "opplever" DejaVu noen få ganger i måneden.

Skyldes nok som oftest trøtthet og mye stress.

Føler ut som om jeg drømmer det første gangen, men jeg husker det ikke.

Det er først når jeg opplever det, så husker jeg at det skjedd før, og det føles ut som at første gangen bare var i en drøm.

Er litt rart dette DejaVu greiene :dontgetit:

Lenke til kommentar
Om jeg ikke husker helt feil så er deja Vue en "kortsluttnig" eller en "restart" på hjernen. Så la oss si at du ser noen hopper trampoline, så får denne hjærnen din en "restart" så når den liksom er "ferdig boota" så du fortsatt ser at han hopper så tror du at du har sett det før. Det var noe sånt, muligens litt dårlig forklart fra min side men.

5361983[/snapback]

Får håpe gud kommer med en patch snart da.

7576671[/snapback]

Jeg LOL-er IRL nå :!:

Lenke til kommentar
Av og til kan jeg få deja vu, også vite hva som skjer etterpå, som: "Oi, dette vet jeg jo. Nå skjer det noe spesielt" og jeg prøver febrilsk å tenke hva som skjer, så skjer det.

Aha...

5362377[/snapback]

Samme her. Fikk det faktisk på kino for noen måneder siden. Hadde aldri sett filmen før...

5362792[/snapback]

klisjéfylt film? :p

Lenke til kommentar

Har ofte hatt deja vu, men ikke så ofte som trådstarter. Det virkelig skremmende skjedde for et par år siden hvor jeg plutselig fikk følelsen av deja vu. Jeg var ikke alene i rommet, og jeg visste hva kompisen min skulle si før han sa det. Jeg har i ettertid prøvd å forklare for meg selv at han sa noe det ville vært naturlig at han skulle si da, men tror ikke jeg hadde blitt så sjokkert i så tilfelle. Husker desverre ikke hva som ble sagt. Mysifistisk :D

Lenke til kommentar
Sett litt for mye på deja vu reklamen? :p

Aldri opplevd det jeg . . . :(

7591490[/snapback]

husker du hva du gjorde for 5 min siden?

kansje du opplevde det som kid

7591978[/snapback]

For 5 min siden spillte jeg Xbox med noen, tror ikke jeg hadde Xbox da jeg var liten :ermm:

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...