mariuz1991 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Kan jeg klokke i windows med mitt hovedkort, et sånt et: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307851&cks=PRL Og eventuelt, hvilket program bør jeg bruke? Lenke til kommentar
XaroN_ Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Har samme hovedkortet ,finner ikke ut hvordan man clocker i bios, har vært veldig enkelt før.. men nå finner jeg det rett og slett ikke Lenke til kommentar
mariuz1991 Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Har samme hovedkortet ,finner ikke ut hvordan man clocker i bios, har vært veldig enkelt før.. men nå finner jeg det rett og slett ikke 5365782[/snapback] akkurat....samme problemet her:( Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Biosen støtter ikke overklokking da vettu;) Ikke alle som er lager for det! eks Dell osv Lenke til kommentar
mariuz1991 Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Biosen støtter ikke overklokking da vettu;) Ikke alle som er lager for det! eks Dell osv 5393217[/snapback] Men....Pcen er jo satt sammen selv Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Så hvis du setter sammen selv, så kan det automatisk klokke? Det trenger ikke være Dell eller Compac for at den skal være uklokkelig, men hvis biosen ikke viser noen for for stilling av Fps eller Mp++ Så støtter det ikke det. Kan hjelpe med nyeste bios, eller kanskje ikke Kjøpt DFI Ultra-D som meg;) Så mye å fikle med der atte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå