Gå til innhold

Linux-versjon som passar på diskettar?

Anbefalte innlegg

Eg har klart å få liv i ein eldgammal berbar PC eg har ståande. Denne har per i dag Windows 95 installert. Eg har alltid bruka Windows, men kunne for moro skuld tenkt meg å prøva Linux. Saka er berre den at min gamle ven kun har 3,5" diskettstasjon, og ikkje CD-ROM-lesar. Dessutan har eg ikkje nokon mogelegheit for å få skaberakkelet tilkobla Internett. Det eg derimot har, er ein vanleg stasjonær PC med Internett-tilkobling, og eit veritabelt lass med diskettar.

Difor lurar eg på fylgjande: Finst der ein gratisversjon av Linux som kan lastast ned frå Internett, og som det går an å leggje ut på diskett(ar) for å få installert det på denne maskina?

Eg vonar de kan gje meg ein peikepinn! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer jo ann på hva maskinen skal benyttes til det?

5359983[/snapback]

Tja, kva skal eg seie... Tanken var vel i grunnen berre å prøve ut Linux, og lære litt om korleis det systemet fungerar. Maskina er, som nemnt over, ikkje utstyrt for Internett-surfing, det er knapt noka spele-maskin (OK, kabal går sikkert fint... :p), og skjermen tek til å verte såpass dårleg at biletet ser ut som når ein køyrer bil i tåka...

Så det vert nok berre eit lite leiketøy for å prøve ut Linux i seg sjølv, og eventuelt ymse tilleggsprogram. Eg har ikkje hjarta til å kaste det gamle skinnet, så eg kan like godt prøve å gjere noko "matnyttig" med ho, og lære meg noko nytt! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Haha, første jeg tenkte på nå var Windows 95 Floppy Edition :!:

Du finner sikkert en installasjon du kan dele opp til massevis av små disketter som du putter inn en og en. Lykke til :D

Lenke til kommentar

5360979[/snapback]

Hehe... Den Windows 95-versjonen som låg inne der var faktisk frå CD. Den overførte eg møysommeleg frå min stasjonære PC i si tid ved hjelp av seriellkabel. Og det tok tid, det kan eg forsikre deg om... :p (Det er vel ikkje akkurat nokon 16550 UART som sit i den maskina, for å seie det slik...)

Vel, den løysinga vert det nok ikkje noko av i denne samanheng - då må eg i så fall få meg ein ny seriellkabel... :) Dessutan, frå det eg hugsar så trur eg det går raskare med diskettar...

Men, før eg går fullstendig off topic i min eigen tråd her, så hadde det vore greitt viss de hadde eit forslag til ein høveleg versjon av Linux som kunne vere grei for ein nybegynnar å bryne seg på (og som let seg overføre på diskettar)...

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

5360979[/snapback]

Hehe... Den Windows 95-versjonen som låg inne der var faktisk frå CD. Den overførte eg møysommeleg frå min stasjonære PC i si tid ved hjelp av seriellkabel. Og det tok tid, det kan eg forsikre deg om... :p (Det er vel ikkje akkurat nokon 16550 UART som sit i den maskina, for å seie det slik...)

Vel, den løysinga vert det nok ikkje noko av i denne samanheng - då må eg i så fall få meg ein ny seriellkabel... :) Dessutan, frå det eg hugsar så trur eg det går raskare med diskettar...

Men, før eg går fullstendig off topic i min eigen tråd her, så hadde det vore greitt viss de hadde eit forslag til ein høveleg versjon av Linux som kunne vere grei for ein nybegynnar å bryne seg på (og som let seg overføre på diskettar)...

5361036[/snapback]

Har du absolutt INGEN andre CD-ROMer du kan låne en liten stund til å installere? For jeg tviler på at du får noen god linux-distro over på massevis av disketter og så inn på en gammel pc :p

Lenke til kommentar

Hmm... Det trur eg det vert dårleg med, gitt... Alle dei eg kjenner som har berbar PC har integrert CD-ROM-spelar.

Eg har ein ekstern harddisk ståande, men den fungerar kun på USB eller nettverkskabel, så her er eg like langt... :!:

Skal sjå kva eg kan finne tak på, men det skulle vel ikkje vere så rare greiene eg treng berre for å teste ut systemet? Skulle tru det gjekk an å finne noko som gjeng på diskett... Men, kva veit eg! :)

Lenke til kommentar

Hadde du hatt et pcmcia-kort liggende kunne du forsøkt deg med en installasjon over nettverk. Men hvis vi snakker om en gammel haug så støtter den sikkert kun 16-bits pcmcia kort og det begynner å bli noe interessant å finne et slikt.

Synes det var et spennende spørsmål, så jeg gjorde litt research og kom opp med at muLinux ser ganske greit ut: http://mulinux.dotsrc.org/

Andre muligheter kan være DSL (damn small linux) eller Puppy Linux. Disse er i utgangspunktet ISOer men med litt småhacking ville du sikkert klart å få disse inn også. Dog et litt større prosjekt:

http://damnsmalllinux.org/wiki/index.php/S...y+install&go=Go

http://www.goosee.com/puppy/floppy-puppy.htm

Da bør du i så fall ha litt av et lass med (feilfrie) disketter ;) Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...