Garegaupa Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Eg har klart å få liv i ein eldgammal berbar PC eg har ståande. Denne har per i dag Windows 95 installert. Eg har alltid bruka Windows, men kunne for moro skuld tenkt meg å prøva Linux. Saka er berre den at min gamle ven kun har 3,5" diskettstasjon, og ikkje CD-ROM-lesar. Dessutan har eg ikkje nokon mogelegheit for å få skaberakkelet tilkobla Internett. Det eg derimot har, er ein vanleg stasjonær PC med Internett-tilkobling, og eit veritabelt lass med diskettar. Difor lurar eg på fylgjande: Finst der ein gratisversjon av Linux som kan lastast ned frå Internett, og som det går an å leggje ut på diskett(ar) for å få installert det på denne maskina? Eg vonar de kan gje meg ein peikepinn! Lenke til kommentar
erlend_oyen Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Kommer jo ann på hva maskinen skal benyttes til det? Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Kommer jo ann på hva maskinen skal benyttes til det? 5359983[/snapback] Tja, kva skal eg seie... Tanken var vel i grunnen berre å prøve ut Linux, og lære litt om korleis det systemet fungerar. Maskina er, som nemnt over, ikkje utstyrt for Internett-surfing, det er knapt noka spele-maskin (OK, kabal går sikkert fint... ), og skjermen tek til å verte såpass dårleg at biletet ser ut som når ein køyrer bil i tåka... Så det vert nok berre eit lite leiketøy for å prøve ut Linux i seg sjølv, og eventuelt ymse tilleggsprogram. Eg har ikkje hjarta til å kaste det gamle skinnet, så eg kan like godt prøve å gjere noko "matnyttig" med ho, og lære meg noko nytt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Haha, første jeg tenkte på nå var Windows 95 Floppy Edition :!: Du finner sikkert en installasjon du kan dele opp til massevis av små disketter som du putter inn en og en. Lykke til Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Haha, første jeg tenkte på nå var Windows 95 Floppy Edition :!: 5360979[/snapback] Hehe... Den Windows 95-versjonen som låg inne der var faktisk frå CD. Den overførte eg møysommeleg frå min stasjonære PC i si tid ved hjelp av seriellkabel. Og det tok tid, det kan eg forsikre deg om... (Det er vel ikkje akkurat nokon 16550 UART som sit i den maskina, for å seie det slik...) Vel, den løysinga vert det nok ikkje noko av i denne samanheng - då må eg i så fall få meg ein ny seriellkabel... Dessutan, frå det eg hugsar så trur eg det går raskare med diskettar... Men, før eg går fullstendig off topic i min eigen tråd her, så hadde det vore greitt viss de hadde eit forslag til ein høveleg versjon av Linux som kunne vere grei for ein nybegynnar å bryne seg på (og som let seg overføre på diskettar)... Endret 30. desember 2005 av Garegaupa Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Haha, første jeg tenkte på nå var Windows 95 Floppy Edition :!: 5360979[/snapback] Hehe... Den Windows 95-versjonen som låg inne der var faktisk frå CD. Den overførte eg møysommeleg frå min stasjonære PC i si tid ved hjelp av seriellkabel. Og det tok tid, det kan eg forsikre deg om... (Det er vel ikkje akkurat nokon 16550 UART som sit i den maskina, for å seie det slik...) Vel, den løysinga vert det nok ikkje noko av i denne samanheng - då må eg i så fall få meg ein ny seriellkabel... Dessutan, frå det eg hugsar så trur eg det går raskare med diskettar... Men, før eg går fullstendig off topic i min eigen tråd her, så hadde det vore greitt viss de hadde eit forslag til ein høveleg versjon av Linux som kunne vere grei for ein nybegynnar å bryne seg på (og som let seg overføre på diskettar)... 5361036[/snapback] Har du absolutt INGEN andre CD-ROMer du kan låne en liten stund til å installere? For jeg tviler på at du får noen god linux-distro over på massevis av disketter og så inn på en gammel pc Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Hmm... Det trur eg det vert dårleg med, gitt... Alle dei eg kjenner som har berbar PC har integrert CD-ROM-spelar. Eg har ein ekstern harddisk ståande, men den fungerar kun på USB eller nettverkskabel, så her er eg like langt... :!: Skal sjå kva eg kan finne tak på, men det skulle vel ikkje vere så rare greiene eg treng berre for å teste ut systemet? Skulle tru det gjekk an å finne noko som gjeng på diskett... Men, kva veit eg! Lenke til kommentar
Torwar Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Minste Linux jeg kjenner til er Damn small linux http://www.damnsmalllinux.org/ Står noe om floppy på noen sidene. Nå har du i hvertfall ett navn å søke med. System krav 486 16mb ram 128mb disk. Det som er artig med den er att en kan lage en boot cd så en kan fyre den opp på hvem som helst maskin ,instaler seg bare rammen. Lenke til kommentar
olear Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Hvis du verken har tilgang til CD-ROM eller nettverkskort kan du ta ut hardisken og installere OS'et på en annen maskin. Lenke til kommentar
OleJ Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Det finnes et lass med floppylinux. Sjekk her: http://www.linuxlinks.com/Distributions/Floppy/ Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hadde du hatt et pcmcia-kort liggende kunne du forsøkt deg med en installasjon over nettverk. Men hvis vi snakker om en gammel haug så støtter den sikkert kun 16-bits pcmcia kort og det begynner å bli noe interessant å finne et slikt. Synes det var et spennende spørsmål, så jeg gjorde litt research og kom opp med at muLinux ser ganske greit ut: http://mulinux.dotsrc.org/ Andre muligheter kan være DSL (damn small linux) eller Puppy Linux. Disse er i utgangspunktet ISOer men med litt småhacking ville du sikkert klart å få disse inn også. Dog et litt større prosjekt: http://damnsmalllinux.org/wiki/index.php/S...y+install&go=Go http://www.goosee.com/puppy/floppy-puppy.htm Da bør du i så fall ha litt av et lass med (feilfrie) disketter Lykke til. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Takk for hjelp og gode råd, alle saman! Eg får prøve meg litt fram, så får me sjå korleis det gjeng! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå