aswfg Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 PCn min har plutselig begynt å "hakke" når jeg ser film, spiller, åpner explorer etc. Det som skjer er at programmet jeg åpner bruker store mengder CPU når det åpnes, eller med jevne mellomrom når det kjøres. Det medfører stor irritasjon for min del så all hjelp mottas med takk AMD XP 2800+ 1gig pc3200 ram (husker ikke merket men kan sjekke det opp) 2x 80gb Western Digital Caviar 8mb cache Nvidia FX5600 Ultra ASUS A7N8X HK (litt usikker på navnet, men skal finne ut av det og oppdatere tråden) Har kjørt adaware og AVG virussøk uten resultater.. Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 La merke til nå at DVDr fungerer fint men filmer på harddisk hakker, spill hakker enda selv om de ligger på annen hdd enn filmene og OS. Så usikker på om det er hdd feil. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Er det lenge siden du formatérte pcen? Hvilken brannmur har du? Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 Er det lenge siden du formatérte pcen? Hvilken brannmur har du? 5370920[/snapback] 3 uker siden jeg formaterte, zone alarm pro (registrert) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå