Dinsdale Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Trenger firewire pga nytt dv-kamera. Jeg lurer da på om eMagic PCI USB2.0/FireWire Combo 2x FireWire (6-pin),2x USB2.0 gir meg det? Er det bare å sette i en ledig pci-port så har jeg firewire? Og finnes det andre og billigere kort uten ekstra usbinnganger? Trenger nemlig ikke flere av de, kun firewire. Hk (MSI KT-600) har ikke firewire, og jeg vil ikke handle nytt hk nå. Endret 30. desember 2005 av Dinsdale Lenke til kommentar
Mixy89 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Trenger firewire pga nytt dv-kamera. Jeg lurer da på om eMagic PCI USB2.0/FireWire Combo 2x FireWire (6-pin),2x USB2.0 gir meg det? Er det bare å sette i en ledig pci-port så har jeg firewire? Og finnes det andre og billigere kort uten ekstra usbinnganger? Trenger nemlig ikke flere av de, kun firewire. 5358447[/snapback] Jeg skulle i alle fall tro at det gir deg to firewire innganger ja... Lenke til kommentar
Tvangen Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Det er bare å sette inn kortet og installere de medfølgende driverne. Og finnes det andre og billigere kort uten ekstra usbinnganger? Trenger nemlig ikke flere av de, kun firewire. Ser at de på komplett har dette kortet. Har ikke prøvd det, men det skulle funke: Firewirekort fra Komplett Endret 30. desember 2005 av Tvangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå