D4NY Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Feilmelding i Spill Når eg spiller spill som Star Wars KOTOR,AOE 3 og Warcraft 3 so får eg feilmelding Denne Feilmeldingen avsluter Spillet og windows xp forseter og jobber... Feilmeldingen kommer ca 5 - 10 min etter at eg har startet spillet Eg veit ikkje kva som kan vera årsaken ... men ditta e hvertfal ikkje gøy Eg har prøvd og formatera Hd'en men uten lykke... eg har og oppdaterte Norton Anti-Virus og SpyWare Doctor... So eg har hvertfal holdt virus og spyware vekk...so ditta e ikkje årsaken... Ditta problemet kom etter at eg bytta kabinet for ca 3 månader sidan... Det begynte veldigt litte men nå kommer det heile tiden i spill er det nokon av dåke som kan hjelpa meg Foresten...Kansje ditta kommer til hjelp ...min Data : hk: MSI k800 cpu: Intel Celeron 2.67 GHz gpu: ATI Radeon 9700 Pro Strømforsyning: Qtec 400 W hd: 200 gb...hugsar ikkje kva merke RAM: ei 512 mb value select brikke og ei 512 mb Twinmos brikke... Lenke til kommentar
Mixy89 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Hvordan klarte du å lage tre like tråder? Ikke bra, og elendig emnetittel... Den hører heller ikke hjemme under den kategorien... Og hva med å legge til feilmeldingens innhold? Huff, vanskelig å hjelpe her. Kan være ekstremt mye forskjellig, trenger feilmeldingen. Ser at du har lagt ved feilmeldingen i de to andre innleggene, men spar oss, ikke lag tre "dårlige" innlegg neste gang når du lurer på noe... Endret 30. desember 2005 av Mixy89 Lenke til kommentar
D4NY Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 SORRY då... Da e ikkje mi feil at eg har MODEM !! ... da e do so gjorde at da kom 3 :S ... Når eg trykkte på "legg inn innleg" knappen so klikka Fire Fox ( den klikka jo på ein rar måte, da innlega mine kom fram kver gang ) pga internetten ... Eg trudda at dei ikkje kom fram då og det var grunnen Eg hadde og veldi dårleg tid fordi eg skulle rekka ein båt ... det var på den tredje at da IKKJE "klikka"... So eg e Sorry...hadde so dårleg tid at eg lagde 3 dårlege då eg måte laga 3 stykker på 10 min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå