Jokko88 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 DVD-ROMen min er "låst" i den stillingen den er på bildet, den vil ikke gå inn! Dette skjedde etter at jeg kom borti den med kneet mens den var åpen. Er den ødelagt eller er den låst på en eller annen måte? Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Et bilde til så kan dere se litt bedre: Endret 30. desember 2005 av Jokko88 Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 det er meget mulig at den er ødelagt.. men jeg ville forsøkt å "lirke" den inn igjen.. Prøv å press den inn.. skjedde det sammme med meg da funka det og presse den inn.. hvis du har samme problem burde dette funke for deg og.. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Jeg klarte ikke å dytte den inn, men klarte å dra den helt ut. De ser ikke us som den har knekt eller fått noe skade, men hvordan skal jeg få den inn igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå