Cuneax Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hei! Jeg har seks av sju tegneseriealbum fra Inka-Lills tegneserie "Ridderne av Dor", men jeg fikk aldri kjøpt det sjuende og siste albumet som kom ut, som het "Tidens Trapp" eller noe sånt. Jeg har leita litt på diverse bladutsalgsteder, men til lite hell. Er det noen her på forumet som har det albumet og gjerne vil selge det? På forhånd takk Mvh cun Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Ikke for å gå offtopic, men var ikke Ridderne av Dor EKSTREMT homoerotisk? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Var det det? Det er noen år siden jeg leste albumene sist, men jeg kan ikke huske å ha tatt notis av slikt faggotry. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Fant et album på et vorspiel for ikke så veldig lenge siden. Det virket ganske så tvilsomt spør du meg. Ridderne av Dor er uansett noe av det beste som har kommet ut av tegneseriejungelen her til lands. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Bare fordi det er homsete alveprinser og svært schwære og kåte troll med, hva?! Nei, men det er virkelig bra Hva het det albumet du plukka opp, forresten? Og hva virker vel ikke homoerotisk på vorspiel? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hmm, husker ikke riktig, men tror det var nummer 5. På vorspiel er homoerotikk en flott og nødvendig ting. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Skjønner ikke hvor du får det fra. For fansen: http://www.nettserier.no/inkalill/ Forfatteren er selv med på å kommentere hver dag, spennende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå