superted81 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Kan man spille spill om hverandre på xbox live og xbox360 live?? En jeg kjenner har Tiger Woods 2006 til xbox, og jeg lurer da på om jeg kan spille Tiger Woods 2006 til 360 og spille på nett med han? Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Leste akkurat på Xbox.com Ja. Man kan spille originale Xbox-spill på tvers av plattformene fra Xbox 360 til Xbox. For min egen del venter jeg i spenning på at den første “Halo 2”-klankampen mellom Xbox og Xbox 360 skal dukke opp på Xbox Live. Han sier her at man kan spille "originale Xbox-spill" spill, men han nevner ingenting om spill som finnes til begge konsollene... For det er vel i utgangspunktet to forskjellige spill...? Eller? Har ihvertfall prøvd å skrive en mld til en som har xbox, men fikk beskjed om at "han har ikke 360 så du kan bare drite i å sende mld ihvertfall!!" Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Har begge dere spillet? for da kan dere jo bare prøve Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Har begge dere spillet? for da kan dere jo bare prøve 5358078[/snapback] Nei jeg har det ikke, men vurderer å gå til anskaffelse av det, men da for å stort sett spille MP... Mao kun hvis det fungerer... I tillegg har ikke han live, men skaffer seg det hvis det går... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Ok. nei eg vett ikkje, men eg trudde nå det skulle gå, men som sagt så er eg ikkje sikker! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Hvis du kjøper xbox(1) versjonen av Tiger Woods, og det går an å spille det på 360 så kan du spille det med kompisen din, men hvis det derimot er Xbox 360 versjonen av Tiger Woods er jeg ikke så sikker på om det går. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 Hvis du kjøper xbox(1) versjonen av Tiger Woods, og det går an å spille det på 360 så kan du spille det med kompisen din, men hvis det derimot er Xbox 360 versjonen av Tiger Woods er jeg ikke så sikker på om det går. 5358189[/snapback] Den versjonen er iflg lista ikke bakovkompatibel desverre... Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Angående X-Box Gold live. Hvor mye koster det og hvor kjøper man det? Har tenkt å kjøpe X-Box 260 i nærmeste fremtid og var derfor litt nysgjerrig på det. Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Angående X-Box Gold live. Hvor mye koster det og hvor kjøper man det? Har tenkt å kjøpe X-Box 260 i nærmeste fremtid og var derfor litt nysgjerrig på det. 5371439[/snapback] Det enkleste er vel å kjøpe et 12-måneders kort samtidig med Xboxen - det koster vanligvis rett under 500,- kroner. Men du kan jo også kjøpe et 3-måneders kort hvis du bare vil sjekke det ut, eller bare gå med den gratis prøvemåneden som er med nye Xbox 360'er. Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Kjøper man det på Komplett(elns) da? Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg antar at alle som selger Xbox 360 også har Live-abonnement for salg. Eller så kan man selvfølgelig betale/registrere seg med kredittkort hvis man vil det istedet. Lenke til kommentar
bas Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Eller så kan man selvfølgelig betale/registrere seg med kredittkort hvis man vil det istedet. Jupp, tror det er det enkleste.På X360 kan du i menyen velge å betale med f.eks visa kort for å opprette eller fornye live abonnement.Mitt 1mnd gratis gullabonnement gikk selvfølgelig ut i dag, så jeg skal nok prøve dette etterhvert.Ved denne måten kan man også velge 1 måneds gullabonnement til 59,- , har ennå ikke kommet over dette tilbudet på noen nettbutikker.Kan jo være greit for de som stort sett spiller under høytider, ferier o.l som ikke har bruk for lengre abonnment. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Bare sånn oppå det hele så er det ja fullt mulig å spille Xbox 1 mot Xbox360 over Live. Det blir snart også mulig å spille Xbox360 mot PC og PS2-brukere i Final Fantasy XI Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 En ting jeg lurer på. Mitt 1 måned gratis Gull Medlemskap gikk ut i går men fortsatt kan jeg spille over Live. WHF? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Nei, når det gikk ut så kan du jo ikke spille. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Nei, når det gikk ut så kan du jo ikke spille. 5374248[/snapback] Eh ok, det står klart og tydelig End Date: 01/2006. Vel det var i går, og jeg kan fortsatt spille både PDZ, GPR og FIFA 06 via Live. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Nei, når det gikk ut så kan du jo ikke spille. 5374248[/snapback] Eh ok, det står klart og tydelig End Date: 01/2006. Vel det var i går, og jeg kan fortsatt spille både PDZ, GPR og FIFA 06 via Live. 5374438[/snapback] Heldig du da. Står bare "Your gamerprofile does not support this" eller noe sånt. Lenke til kommentar
bas Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Eh ok, det står klart og tydelig End Date: 01/2006. Vel det var i går, og jeg kan fortsatt spille både PDZ, GPR og FIFA 06 via Live. Det betyr vel strengt tatt bare måned nr.1 i 2006,altså januar.Hvilken dag det er fikk jeg beskjed om via mail et par uker i forveien, det kommer jo selvfølgelig ann på hvor lenge siden det er du registrerte abonnementet.For de som registrerte det samme dag som maskinen kom i butikkene her i landet, meg inkludert, så gikk 1mnd gratis gullabb. ut i natt eller tidlig i dag. Endret 2. januar 2006 av bas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå