tommy888 Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) har en pc som ikke virker helt eller det er hovedkortet. om maskin: p4 3,0ghz northwood asus p4p800e-deluxe 2x256mb ddr 400 kingstone jajaja. men det er hovedkortet feilen liger på. biosen husker ingenting. når jeg starter maskinen komer det opp new cpu instaled hver gang. tast f1 to continue. eteleranet ja. og når jeg gjør noe inne på biosen eks. setter cd rom for å starte først og saver så er det glømt til neste gang jeg starter maskinen.har også prøvd å oppgradere til nyeste bios version men det er akurat likt. kan noen forklare meg hvor feilen ligge. Endret 1. januar 2006 av tommy888 Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Prøvd å bytte BIOS-batteriet? Er ett CR2032 batteri. Lenke til kommentar
tommy888 Skrevet 30. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2005 hovedkortet er helt nytt eller kjøpt som demobrukt. og det husker klokka.så er nokk ikke bateriet. Lenke til kommentar
tommy888 Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 ingen som har noen ide om hva som kan ver feil på kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå